Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟

چکیده محتوا

آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟

قرار است در این مبحث پاسخی بی‌شبهه و قطعی به ابهام آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ پس لطفا در این مقاله با ما همراه شوید.

البته که انگشتان از لحاظ کاربرد و همینطور حفظ زیبایی دستان، ار عضوهای مهم محسوب می‌گردند اما گاهی از بدو تولد و یا وابسته یه اتقاق یا رخدادی از آن‌ها محروم می‌گردیم.

قرار نیست که به ظاهر تظاهر به طبیعی و بدور از بحران بودنش نماییم. فقط کافیست به یاد داشته باشیم با پیشرفت علم و تکنولوژی در حال حاضر، راه حل‌هایی با قدرت بالا در رفع آن‌ها در اختیار خواهیم داشت. برای مثال پروتز انگشت توانست با ورود به دنیای پزشکی، برای گروه بسیاری از افراد معجزه‌ای بیافریند که هیچگاه بدان امید نداشتند.

اما این روند درمانی و زیبایی به سبب حساسیت بالایی که داراست، نمی‌تواند توسط هر مجموعه‌ای انتظارات شما را برطرف سازد. البته اگر در پایتخت زندگی می‌کنید و یا برای انجام این روند تصمیم به سفر به تهران را دارید باید تحقیق کافی را به جهت انتخاب بهترین مجموعه به عمل آوردید. راستی، آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟

پروتز انگشت چیست؟

تمام تلاش ما در این مبحث بر این اس که دریابیمف آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ منظور از پروتز انگشت، ابزارهایی می‌باشند که به جهت جایگزین گشتن انگشتانی که از آن محروم گشته‌ایم، قرار گیرند. وظیفه این پروتزهای جایگزین، ارتقا و بهبود ظاهر و همینطور تحقق کاربرد مجدد این مناطق است.

البته که پروتز انگشت، از مزیت‌های متعددی برخوردار است که مهمتر از آن بازگشت فرد به روند یک زندگی نرمال و تحقق قابلیت‌هایی چون تایپ کردن، نوشتن، رانندگی و استفاده از هرگونه ابزار دیگر در حیطه شغلی و درآمدزایی و همینطور سهولت در روند زندگیست.

در پروسه طراحی پروتز انگشت، می‌بایست اصول مهمی اعم از طبیعی‌بودن و امکان شخصی‌سازی برای فعالیت مدنظر مورد توجه قرار گیرد. از همین رو نمی‌توان به هر مجموعه‌ای، حتی در پایتخت؛ برای تحقق این اهداف اعتماد نمود. به همین سبب از شما می‌پرسیم که برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب، آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟

پروتز انگشت در انواع متعددی با کاربردهای مختلفی طراحی می‌گردند. عموما پروتزهای غیرفعال، تمرکز اصلی خود را روی بعد زیبایی قرار داده، در حالیکه سایر پروتز‌ها از این جنبه ضعیف هستند.

محصول پیشنهادی: پروتز دست

آیا همه‌ی پروتز‌های انگشت از یک مواد ساخته می‌شوند؟

بدون شک میتوان گفت که متریال بکار گرفته در روند تولید، مهمترین نقش را در افزایش کیفیت و میزان کارایی آن ایفا می‌‌نماید. انواع مختلفی از متریال مورد استفاده چون سیلیکون و همینطور فلزات خاص هستند که هر یک صاحب ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فرد خود می‌باشند.

ما در ابتدای این مبحث بدین مورد اشاره نمودیم که آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ اسرار ما بر رفع این ابهام اصالت تولید در مجموعه بود. زمانی انتخابمان بی‌نقص بشمار می‌رود که در مجموعه انتخابی، نوع متریال با کیفیت در ارجعیت روند تولید قرار گیرد، که به ترتیب زیر است:

·         سیلیکون:

پروتزهایی که در روند تولیدشان، سیلیکون بکار گرفته می‌شود از محبوبیت مضاعفی در قیاس با سایرین قرار دارد چراکه؛ خاصیت نرمی و الاستیسیته‌اش در سایر محصولات مشابه مشهود نیست‌. از طرف دیگر به سبب

تناسب و تشابهش با انگشت طبیعی، توام با تجربه احساس نرمی در آن به شکل اصلی بسیار نزدیک است.

·         فلزات خاص:

بعد از سیلیکون، گروهی از فلزات خاص همچون آلومینیوم و یا تیتانیوم متریال دیگر این انگشتان پروتزی را تشکیل می‌دهد.

اما دلیل استفاده از این فلزات خاص، یقیناً به سبب ویژگی برجسته‌شان یعنی سختی و ماندگاری چشم‌گیر است. این احتمال می‌رود که تنها پروتزهای فلزی بتوانند، یک همراه مناسب برای انجام فعالیت‌های روزمره و همینطور زمان‌هایی که نیازمند مقاومت بیشتری هستید، باشند.

زمانی می‌توان به قطعیت در پاسخ به سوال آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ یک پاسخ بی چون و چرا داد؛ که اطمینان داشته باشیم، مرکز مدنظر در انتخاب مواد مناسب دقت مورد نیاز را به خرج می‌دهد.

چراکه هر کدام از مواد نام برده، به تنهایی، صاحب ویژگی‌ها و محدودیت‌هایی متعددی می‌باشند. در روند تولید محصول مورد نیاز فرد از سوی مجموعه باید چند اصل مهم چون سلیقه و نیازهای فردی وابسته به نوع سبک زندگی و فعالیت شغلی مد نظر قرار داده شود. بدین ترتیب در پایان بهترین پروتز انگشت دست و متناسب با نیازهایتان، همینطور پاسخی به انتظاراتتان در اختیارتان خواهیم گذاشت. حال به قطعیت پاسخ دهید که آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟

چگونگی نصب پروتز انگشت

به جهت نصب پروتز انگشت، شیوه‌های متعددی اجرا می‌گردد که هر یک وابسته به نیازمندی فرد و همچنین نوع پروتز وابسته است. این شیوه‌ها به قرار زیر هستند:

 

چگونگی نصب پروتز انگشت

·         نصب به واسطه چسب:

بعضی از پروتزهای انگشت دست، بخصوص پروتزهای سیلیکونی، به کمک برخی از چسب‌های مخصوص، به قسمتی که قطع عضو صورت گرفته، اتصال می‌یابند.

·         به کمک مکش:

مکش از رایج‌ترین شیوه‌ها به جهت اتصال پروتز انگشت می‌باشد. در انتهای پروتز، نوعی سوکت تعبیه گشته که به واسطه ایجاد خلأ، سبب نگهداری پروتز را در محل معین می‌گردد.

·         وصل شدن به مچ دست:

گاهی مواقع که امکان حمایت مدنظر از سوی انگشت قطع شده برای پروتز وجود ندارد، این اتصال به مچ دست برقرار می‌شود.

ناگفته نماند که احتمال می‌رود که در روند نصب پروتز انگشتان، ترکیبی از دو شیوه اجرا گردد. اما تحت هر شرایطی، انتخاب ‌صحیح شیوه نصب، وابسته به میزان تجربه و مهارت پزشک‌ متخصص است و اگر به درستی پیش رود، سبب ایجاد استحکام و عملکرد بهینه پروتز برای فرد خواهد گشت.

چنانچه مخاطبتان در باب سوال شما که آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ پاسخی قاطعی ارائه داد، حتما در باب شیوه نصب آن‌ها و رضایت مراجعین نیز، مجدداً تحقیق و بررسی به عمل آورید.

چگونگی ساخت پروتز انگشت دست

در کنار پاسخ به ابهام آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ باید توجه داشته باشید که هر پروتز انگشت دست به صورت کاملا سفارشی در کلینیک کازمدیک پروتز با دارا بودن کیفیت قابل توجه همینطور طراحی بی‌نظیر و مطابق با خواسته‌های شما، از روند تولید می‌گذرند و در قبال آن به شما ضمانت بی‌چون و چرا داده خواهد شد. اما برای تحقق نتیجه باید ۴ تا ۵ جلسه ملاقات میان مراجعه کننده با پروتزیست شکل گیرد:

  • در وحله اول قالب‌ انگشتان به واسطه مواد لطیف و همینطور منعطف ساخته می‌شوند‌.
  • مدل باید اصلاح گردد
  • ساخت نوعی سوکت تست تشخیصی به جهت ارزیابی تناسب
  • به خرج دادن دقت کافی در روند ساخت پروتز با بکارگیری موم و همینطور ساخت کانتور طبیعی
  • زمانی که مجسمه به مرحله نهایی رسید، زمان ساخت یک قالب بادوام می‌رسد که شرایط را به جهت تولید پروتز سیلیکونی انگشت دست مهیا می‌سازد
  • اینجاست که مددجو باید برای امتحان نسخه ابتدایی پروتز اقدام نماید. تا زمانی که به طور کامل تناسب ایمنی ایجاد گردد، به ایجاد تغییر در آن ادامه خواهیم داد
  • حتی برای نزدیکی به شکل اصلی، ناخن را هم رنگ می‌زنیم

حال می‌توان به سوال آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟پاسخی قطعی داد یا خیر؟ در قسمت پایانی مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم نمود که تمامی ابعادی که ما تا به اینجا مورد بررسی قراردادیم، از قوانین برجسته و همیشگی در آن محسوب می‌گردند.

 

چگونگی ساخت پروتز انگشت دست

کلام پایانی

براستی آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ البته که پروتز انگشت دست مصنوعی، به عنوان یک جایگزین مطلوب برای عضو قطع شده، باید صاحب ویژگی‌ها و همینطور قابلیت‌هایی باشد که فرد را در شرایط انجام فعالیت‌های شخصی و همینطور اجتماعی خود، به بهترین نحو ممکن قرار بدهد.

بدین ترتیب که با اجرای تمامی جزئیات، پوست را به کمک فرمول‌های رنگی پوست، اما به شکل پروتز در محل عضو آسیب دیده اجرا خواهیم نمود. این تناسب باید به قدری دقیق باشد که تمام جزئیات رنگی چون کک و مک و … با ظرافت کامل بر سطح پروتز صورت پذیرد.

حال می‌توان با آسودگی خاطر به سوال آیا بهترین مرکز پروتز انگشت دست در تهران را می‌شناسید؟ یک پاسخ بدون تردید داد.

مجموعه تخصصی کازمدیک پروتز با دارا بودن بیشتر از چند سال سابقه موثر در حوزه ساخت انواع انگشت مصنوعی دست، توانسته از دیگر مجموعه‌ها پیشی گیرد و به سبب رضایت همه مددجویان در سدر دیگر کلینیک‌های فعال در این حوزه قرار گیرد.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *