Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان

چکیده محتوا

معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان

پای مصنوعی پیشرفته در جهان دارای چه قابلیت ها و مزایایی است؟ چرا از جمله محبوب ترین ها شده و نظر نیازمندانِ به این وسیله را به سمت خود جلب کرده است؟ ما در طولِ این مطلبِ از خود در کلینیک کازمدیک پروتز تصمیم به معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان داریم. پس اگر که شما دوستِ عزیز نیازِ به کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه دارید، با ما در ادامه این نوشتار از خود همراه باشید.

البته شما کاربران گرامی در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر در این زمینه امکانِ تماس با ما را خواهید داشت. قطعاً کارشناسان ما می توانند، بهترین پاسخگوی به پرسش های شما در این زمینه باشند.

در ارتباط با مهم ترین مزیت های بهترین و پرکاربردترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان بیشتر بدانید!

برای جوابِ به اینکه چرا پای مصنوعی پیشرفته، پرکاربردترین انواعِ اندام مصنوعی محسوب می شوند، ابتدا بایست در ارتباط با مهم ترین مزیت های آن به بحث بپردازیم. پس در ادامه همراه ما بوده و پیش از معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان در رابطه با این مزیت ها بیشتر بدانید؛

·         حرکت پاها طبیعی و کاملاً عادی به نظر می آید!

حائز اهمیت ترین و قابل توجه ترین شاخصه ای که می توان در ارتباط با پیشرفته ترین پای مصنوعی جهان بدان پرداخت، طبیعی و عادی به نظر آمدنِ حرکت‌شان می باشد. در معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان باید به یک نکته اشاره کنیم. در واقع این نوعِ از اندام مصنوعی‌ به دستور مغز حرکت نموده و دقیقاً به همین خاطر است، که نزدیک به حرکت پای آدمی‌ست. این نوعِ از پروتزها امکانِ ارتباطی دو سویه را رقم می زند. بگذارید، این مسئله را بهتر برای شما شرح بدهیم.

سیگنال هایی از جانبِ مغز به سمتِ پاها هدایت می گردد. بعد از آن این سیگنال ها به واسطه ی اندام مصنوعی دریافت گردیده و جوابِ آنها به سوی مغز شما رهسپار می شود. همین عوامل است، که به فرد کمک نموده و پاها را چون پاهای طبیعی به حرکت وا می دارد. در معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان توجه داشته باشید، که در این زمینه تحقیقات بسیاری صورت گرفته است.

بنا بَر این تحقیقات است، که افراد به کمک چنین پروتزی به هنگام بالا و پایین آمدنِ از پستی و بلندی ها به حالتِ طبیعی انگشتان‌شان تکان می خورد. این مسئله ای بوده که در برخی از پروتزها به چَشم نمی خورد. پس حتماً به این موضوع مهم توجه داشته باشید!

بیشتر بخوانید

حرکت پاها طبیعی و کاملاً عادی به نظر می آید!

·         به کمک این پاها فرد بَر روی انواعی از سطوح گام بَر می دارد!

در ارتباط با بهترین و پیشرفته ترین پاهای مصنوعی بایست به راه رفتنِ بَر روی سطوح گوناگون نیز اشاره نمود. در واقع ضمن معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان باید به حرکات عضلات و تاندون ها توجه کرد. اینکه پروتزها می توانند، حرکتِ خود را با اندام قطع شده وقف بدهند. اینچنین شما توانایی راه رفتنِ بَر روی سطوح گوناگون را خواهید داشت.

گام بَر داشتن به کمک این پروتزها به شما کمک خواهد نمود، تا استرس ناشی از حرکات را تجربه نکنید. از سویی کمک بزرگی به شمایی خواهد بود، که نیاز به طی مسافت هایی طولانی دارید. پس حتماً به این ویژگی در انتخاب پیشرفته ترین پای مصنوعی جهان توجه داشته باشید.

·         بهترین و پیشرفته ترین پای مصنوعی جهان قطعاً از استحکام کافی برخوردار است!

یکی دیگر از نکاتی که بایست در معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان عنوان شود، برخورداری از استحکام کافی‌ست! این ویژگی به خصوص برای افرادی که راه رفتن هایی طولانی مدّت را تجربه نموده یا می دوند، حائز اهمیت است. چرا که در زمانِ راه رفتن هایی تند و دویدن نیروی گشتاور بسیاری به پاها وارد شده و این پروتزها مقاومت کافی از خود نشان می دهند.

بعضی از پاهای مصنوعی هستند، که درونِ یک پوسته جای گرفته اند. وجودِ این پوسته ها به شما امکان خواهد داد، تا پاها طبیعی به نظر آمده و شما به هنگام استفاده از آنها امکانِ کفش پوشیدن را هَم خواهید داشت. این مسئله به خصوص برای شمایی که در راستای ساخت پروتز مچ پا اقدام می نمایید، از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

·         از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار باشد!

در ارتباط با معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان بایست به برخورداری از قابلیت تنظیم سرعت هَم اشاره نمود. یعنی زمانی که شما تمایل به راه رفتن هایی سریع دارید، پروتز شما را همراهی کند! اینچنین شما عزیزان می توانید، با سرعت هایی گوناگون قدم بَر داشته و تجربیاتی خوب پشت سَر بگذارید.

حتی لازم است، به هنگام پشت سَر گذاشتنِ پستی ها و بلندی ها یا پله هایی با ارتفاع کم یا زیاد این پاها با شما همکاری کنند. تنها کاری که به این هنگام باید انجام بدهید، کاستنِ از سرعتِ خود است.

·         شما امکانِ پوشیدنِ کفش را داشته باشید!

یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که باید در معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان بدان اشاره کنیم، فراهم نمودنِ امکانِ پوشیدنِ کفش برای شماست. در واقع شمایی که این نوعِ از پروتزها را خریداری می کنید، می توانید کفش پوشیده و با آن گام بردارید. کفش پوشیدن از قابلیت پروتز نکاسته و در راه رفتنِ شما مشکلی به وجود نخواهد آمد.

بنابراین اگر که شما دوستِ عزیز دارای توانایی مالی به جهتِ ساخت پروتز می باشید، حتماً در این راستا اقدامات لازم را انجام بدهید. مطمئن باشید، که پشیمان نخواهید شد و به خود در راه رفتن و آسودگی خیال کمک خواهید نمود.

درباره قیمت بهترین پای‌ مصنوعی جهان بیشتر بدانید!

مسئله دیگری که می‌باید در معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان بیان بشود، قیمت است. قطعاً شما با توجه به تمامی ویژگی‌ های بیان شده در قسمتِ بالایی متن متوجه شده اید، که قیمت پروتز پا چندان کم نخواهد بود. حدس شما کاملاً درست می باشد. چرا که با توجه به نهفته شدنِ انواعی از ویژگی ها در دِل این نوعِ از پاها قیمت‌شان بالاست.

در رابطه با بیان قیمت ها باید خاطر نشان شویم، هیچ کدام از مراکز پیش از بررسی جوانبِ گوناگون امکانِ عنوانِ یک قیمت مشخص را نخواهند داشت. پس در صورتِ نیاز به ساخت پاهای مصنوعی اوّلین کاری که شما باید انجام بدهید، مراجعه به یک کلینیک معتبر و قابل اطمینان خواهد بود. اینچنین کلینیک مربوطه به شما در معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان کمک خواهد نمود.

همچنین در دِل این کلینیک ها ابتدا شرایط شما سپس اندام باقی مانده بررسی می شود. در ارتباط با میزان فعالیت شما سؤال پرسیده شده و هدف‌تان ارزیابی می گردد. پس از بررسی تمامی این شرایط خواهد بود، که کارشناس بهترین پیشنهادات را به شما خواهد کرد. در نهایت قیمت را هَم به شما اعلام خواهد نمود!

 

درباره قیمت بهترین پای‌ مصنوعی جهان بیشتر بدانید!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در کلینیک کازمدیک پروتز به معرفی بهترین پای مصنوعی پیشرفته در جهان پرداختیم. اینکه چه ویژگی هایی داشته و می تواند، چه قابلیت هایی در اختیار شما قرار بدهد. گفتیم، که این نوعِ از پاها به خوبی حرکات خود را با بدنِ شما تطبیق داده و مقاومت بسیار خوبی دارند. از سویی دیگر شما می توانید، کفش پوشیده و بَر روی انواعی از سطوح گام بردارید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این مطلبِ از خود برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس حاصل فرمایید.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *