Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز بالای زانو

چکیده محتوا

پروتز بالای زانو

پروتز بالای زانو برای بیمارانی طراحی شده است، که در ناحیه تحتانی دارای نقض عضو هستند. این محصول به آنان کمک می کند، تا نیروی از دست رفته خود را باز گردانند و همانند روز اول، کارهایشان را از سر بگیرند.

پروتز این ناحیه بسیار خاص و پیچیده است. چنین محصولاتی باید در کنار تحمل وزن شخص، حرکت او را حول محور های مختلف فراهم سازند. پروتز های بالا زانو متنوع هستند. هر یک از آن ها، قابلیت های منحصر به فردی در اختیار فرد می گذارد.

در ادامه درباره انواع آن و ویژگی هر یک صحبت می کنیم، مقاله ما را از دست ندهید.

پروتز بالای زانو و ویژگی های بارز آن

پروتز بالای زانو یک نوع پروتز اندام مصنوعی است، که به صورت کامل جایگزین اندام پا می شود. این محصول عموماً برای افرادی که به دلیل عوامل مختلفی از زانو به بالا قادر به حرکت نیستند، مانند؛ آمپوتاسیون بالای زانو، آسیب های جدی یا بیماری های خاص، طراحی شده اند.

این محصول از مواد مختلفی نظیر؛ پلاستیک، فلز و الیاف کربنی تهیه می شود. آن ها انعطاف پذیری، سبکی و استحکام مناسب به محصول نهایی می بخشند. این پروتز دارای مفصل مصنوعی در زانو و محکم کننده برای حفظ استقامت و تعادل فرد هستند.

پروتز بالای زانو دارای ویژگی مختلفی است. با بهره وری از آن ها، شرایط زندگی باب میل شما می شود. از جمله ویژگی های اصلی این محصول عبارتند از؛

  • قابلیت تنظیم زاویه زانو
  • منطبق با بدن انسان
  • قابلیت تحمل وزن افراد بیش از 100 کیلو گرم
  • دامنه حرکتی مناسب
  • و…

مزایای پروتز بالای زانو

پروتز بالای زانو، یک محصول کاربردی برای بهبود وضعیت حرکتی افراد نقص عضو است. این محصول، سلامت جسمانی فرد را به ثبات می رساند. به علت این که پروتز ها از مواد باکیفیت ساخته می شود، برای افراد مختلف مناسب است. در زیر به شرح مزایای این کالای درجه یک می پردازیم؛

  1. بازگرداندن توانایی حرکت: این پروتز به افراد کمک می کند، تا توانایی حرکت و راه رفتن خود را بهبود ببخشند و با استقلال بیشتری در زندگی روزمرگی شان را بگذرانند.
  2. ارائه پشتیبانی و استقامت: پروتز بالای زانو باعث افزایش استقامت و پشتیبانی فیزیکی فرد می شود. همچنین از ایجاد فشار نامطلوب بر روی دیگر اجزاء بدن جلوگیری می کند.
  3. امکان تنظیم و تطبیق: این پروتز دارای قابلیت تنظیم و تطبیق با نیاز های فرد می باشند. این محصول به بهترین شکل ممکن با بدن متقاضی هماهنگ می گردد.
  4. ایجاد ظاهر طبیعی: این کالا طراحی شده است، تا ظاهری طبیعی داشته باشید و به فرد احساس طبیعی می بخشد.
  5. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش: تولید کنندگان پروتز، خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می دهند، تا فرد بتواند مشکلات و نیازهای خود را به خوبی حل کنند.

با استفاده از این محصول، افراد به زندگی فعال و مستقل خود ادامه می دهند. انتخاب و استفاده از آن نیازمند همکاری با تیم های متخصص و حرفه ای است، تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

انواع پروتز بالای زانو

پروتز بالای زانو یک اندام مصنوعی مهم است. این کالای کاربردی برای افرادی که از زانو به بالا اندام پای خود را از دست داده اند، تهیه می شود. این محصول به طور کلی به دو دسته اصلی؛ پروتز های مکانیکی و الکترونیکی طبقه بندی می گردد. در زیر لیستی از پر فروش ترین انواع آن آورده شده است؛

  • پروتز مکانیکی:

– پروتز مکانیکی بالا زانو به صورت ساده تر و بدون استفاده از فناوری الکترونیکی طراحی می شود.

– این نوع پروتز ها از سیستم های مکانیکی و مفصل های قابل تنظیم برای حرکت و تنظیم زاویه زانو استفاده می کنند.

  • پروتز الکترونیکی:

– پروتز بالای زانو سری الکترونیکی دارای فناوری های پیشرفته تری مانند؛ سنسور ها، میکروکنترلر ها و سیستم های هوشمند است.

– این نوع محصولات از امکانات الکترونیکی برای کنترل دقیق حرکت، تنظیم زاویه زانو و بهبود عملکرد استفاده می کنند.

  • پروتز بیونیک:

– این کالای ارزشمند از ترکیب تکنولوژی الکترونیکی و بیولوژیکی برای ایجاد انطباق و تعامل بهتر با بدن فرد بهره می برد.

– این نوع پروتز ها از قابلیت های پیشرفته تری مانند؛ حساسیت، حرکت طبیعی تر و تنظیمات شخصی سازی در اختیار متقاضیان درمان می گذارد.

  • پروتز نرم:

– پروتز بالای زانو نرم از مواد نرم و انعطاف پذیر ساخته می شود، که به راحتی با بدن فرد هماهنگ می گردد.

– این نوع پروتز ها از انعطاف پذیری بیشتری برای حرکت طبیعی و راحتی فرد برخوردار می باشد.

هر یک از انواع آن دارای ویژگی و مزایای خاصی هستند، که بسته به نیاز ها و شرایط فرد مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید پروتز بالای زانو

قیمت خرید پروتز بالای زانو بسیار متغیر می باشد. بهای تمام شده آن به عوامل مختلفی از جمله؛ نوع پروتز، جنس آن، فناوری های مورد استفاده، سطح سفارشی سازی و شرکت تولید کننده بستگی دارد.

همچنین، هزینه های مربوط به مشاوره، تنظیم و خدمات پس از فروش نیز باید در هنگام خرید در نظر گرفت. قیمت آن می تواند از چند هزار تا چند میلیون یا بیشتر متغیر باشد.

در برخی موارد، بیمه های سلامت بخشی از هزینه پروتز را پوشش می دهند. تعدادی از سازمان ها و بنیاد ها به متقاضیان درمان، کمک مالی جهت تهیه پروتز بالای زانو ارائه می کنند.

با مراجعه به متخصصین مربوطه و مشاوره با آن ها، اطلاعات دقیق تری در مورد قیمت آن به دست آورید. کلینیک کازمدیک پروتز به شما کمک می کند، تا پروتز های اندام را در کیفیت های بالا بخرید.

قیمت خرید پروتز بالای زانو

مشخصات بارز پروتز بالای زانو

پروتز بالای زانو، محصولی ایده آل برای افراد قطع عضو است. این کالای کاربردی، کاملا شبیه به اندام طبیعی فرد می باشد. پروتز ها تفاوت های جزئی با نمونه های طبیعی دارند. در صورتی که اطرافیانتان از احوالات شما آگاه نباشند، اصلا متوجه وجود آن در بدن تان نمی شوند.

آگاهی از مشخصات این پروتز، خرید شما را تضمین می نماید. در عصر امروز، شرکت ها و موسسات گوناگونی در حوزه تولید این محصول فعالیت می کنند. برای غربال اجناس اصل از فیک باید از مشخصات عمومی آن ها آگاه باشید. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛

نوع پروتز:

– پروتز های بالا زانو به صورت مکانیکی یا الکترونیکی عمل می کنند. نوع پروتز به نیاز های فرد و فعالیت های روزمره او بستگی دارد.

قابلیت تنظیم زاویه زانو:

– قابلیت تنظیم زاویه زانو ویژگی بسیار مهم این محصول است. این ویژگی امکان حرکت در زاویه های مختلف را در اختیار فرد می گذارد.

وزن و سبکی پروتز:

– وزن پروتز بالای زانو تاثیر زیادی بر راحتی حرکت و استفاده از آن دارد. محصولات سبک تر، راحتی و کیفیت زندگی فرد را تضمین می نمایند.

جنس و مواد ساخت:

– استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم در ساخت پروتز حائز اهمیت است، تا بر طول عمر و کارایی آن بیفزایند.

قابلیت هدایت و کنترل:

– پروتز های الکترونیکی دارای قابلیت های هدایت و کنترل پیشرفته ای مانند؛ سیستم های سنسوری و میکروکنترلر ها می باشد. این محصول به فرد کمک می کند، تا حرکت های طبیعی تری داشته باشند.

ظاهر و طراحی:

– ظاهر و طراحی پروتز برای فرد اهمیت بسیاری دارد. محصولاتی با طراحی زیبا و ظاهر طبیعی، برای فرد جذابیت بیشتری خواهد داشت.

قابلیت سفارشی سازی:

– قابلیت سفارشی سازی پروتز بالای زانو به نیاز های خاص فرد و تطابق بیشتر با بدن او کمک می کند.

بیشتر بخوانید

موارد بالا، مشخصات بارز پروتز های بالا زانو است. این محصول را باید با توجه به نیاز ها و ترجیحات شما انتخاب شود. هنگام خرید آن با متخصصین مربوطه مشورت کنید، تا پروتز مناسب و بهینه خود را بخرید.

سخن پایانی

پروتز بالای زانو از بهترین تجهیزات پزشکی است، که سلامت عمومی بدن فرد را تضمین می نماید. علاوه بر آن، توانایی حرکتی شما را بازیابی می گرداند. کلینیک کازمدیک پروتز از معتبر ترین مراکز خرید و فروش پروتز در ایران است.

با مراجعه به وب سایت ما، انواع پروتز ها را با قیمتی مناسب تهیه کنید. این موسسه، امکان سفارشی سازی محصولات را نیز در اختیار مشتریان می گذارد.

 

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *