Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست

چکیده محتوا

پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست

اگر جزو آن دسته از افرادی قرار می‌گیرید که برای نخستین بار است، با پروسه ساخت پروتز روبرو می‌گردید، احتمال می‌رود که تصورتان برآن باشد که برای انجام اینکار، نیازمند مراجعه به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و یا تجهیزات پزشکی می‌باشید.

بی‌‌شک این مراکز این امکان را دارا هستند تا خدمات جامعی در این حوزه ارائه نمایند اما؛ ممکن نیست بتوانند سبب رهایی شما از چالش قطع عضو که در حال دست‌ و پنجه نرم کردن با آن هستید، گردند.

پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، یکی از مراکز صاحب تخصص و مطرح پایتخت است که وابسته به انجام یک روند فوق تخصصی، توانسته تا به امروز بسیاری از نیازهای مورد انتظار افراد را برآورده سازد‌‌.

در مجموع پروتز خیام، کدام یک از انواع پروتز دست ساخته می شود؟

در پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، پروتزهای متعدد دست با کارآیی متفاوت ساخته و پاسخی بی‌نظیر در مقابل انتظارات فردی هست. انواع پروتز دست ساخته شده در این مرکز عبارتند از:

·         پروتز ویژه فعالیت‌های خاص

این نوع پروتز را میتوان، از برجسته‌ترین انواع پروتز تولید گشته در مجموعه خیام خواند. همانطور که از نامش برمی‌آید، این پروتز ویژه، به جهت مورد استفاده قرار گرفتن در زمان‌های معمول چون انجام فعالیت‌های ورزشی و یا سایر  فعالیت‌ها به جهت تحقق سرگرمی، ساخته نمی‌‌شوند و با انتظار خاص فرد از آن طراحی و به تولید می‌رسند.

·         دست سیلیکونی

یکی دیگر از پروزهایی که در پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، آمار قابل توجهی از سفارشات را از آن خود ساخته است، پروتزهای دست سیلیکونی می‌باشد. متریال اصلی این پروتز بسیار منعطف، سیلیکون می‌باشد. البته‌ این نوع، کاربرد خاصی را پوشش نمی‌دهند و ویژگی برجسته آن، شباهت زیاد به دست طبیعی انسان است.

·         پروتز مکانیکی

این پروتز، نیروی مورد نیاز خود را برای انجام بسیاری از امور، از بدن انسان گرفته و در پروسه ساخت آن‌ها، از یک سیستم کابلی کمک گرفته می‌شود. مواقعی که افراد اقدام به حرکت قفسه سینه، شانه، و یا هر قسمت دیگری در بالاتنه بدن، می‌نمایند، حرکت به کابل منتقل و سپس به حرکت انگشتان دست پروتزی اطلاق می‌گردد.

·         پروتز الکترونیکی

در پروتزهای الکتریکی، موتور و باتری تعبیه می‌گردد که به حرکات پروتز، سهولت قابل توجهی می‌بخشد. قطعات بکار برده شده در این پروتز، بدین منظور است که فرد، بعد از قطع دست، از جایگزین مناسبی برخوردار گردد.

احتمال می‌رود که در برخی از این نوع پروتزها، حسگرها و یا ورودی‌های دیگری مورد استفاده قرار گیرند که؛ صاحب قدرت مضاعفی برای حرکت ماهیچه‌ها به صورت هوشمندانه هستند.

بدین ترتیب که سیگنال‌های قابل تشخیص، به واسطه حسگرها، به موتورهای پروتز منتقل می‌گردند و پس از آن شخص این امکان را خواهد داشت که به کمک آن‌ها، دست مصنوعی را به حرکت درآورد.

محصول پیشنهادی : پروتز دست

·         پروتز هیبریدی

یکی دیگر از انواع پروتز ساخته شده در مجموعه پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، پروتزهای هیبریدی هستند که ترکیبی از پروتزهای مکانیکی و پروتزهای الکتریکی می‌باشند. احتمال می‌رود که در این نوع با قرارگیری در شرایط و موقعیت‌های متفاوت، عملکرد کارآمد‌تری از خودش را به رخ بکشد.

در مجموع پروتز خیام، کدام یک از انواع پروتز دست ساخته می شود؟

چرا پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست در تهران معرفی می‌گردد؟

بدون شک که پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست در پایتخت محسوب می‌گردد. این درجه‌گذاری به سبب رضایت قابل توجه افرادیست که با مراجعه به در بعد زمانی کوتاهی به کمک دریافت پروتز مدنظر، به زندگی معمول خود بازگشته‌اند.

این مجموعه فعالیت بی‌نظیر خود را در حیطه تولید انواع پروتز، با تکیه‌بر آخرین و جدیدترین متد روز دنیا به رخ می‌کشد.

چنانچه وابسته به هر رخداد تلخی، دچار نقص عضو گشته‌اید و دیگر قدرت مدیریت روزانه امور خود را ندارید، خرسند باشید که دیگر این روزهای سخت به پایان رسیده است. چراکه؛ این مجموعه تمام سعی خود را بر آن میدارد که تمام امور شخصی خود را همانند گذشته، انجام بدهید.

یکی از عللی که سبب گشته پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، شهرت گیرد، آن دسته از اصولی می‌باشد که  در طی تولید پروتز مدنظر قرار می‌دهد:

·         شکل اندام بیمار

نوع اندام بیمار، موثرترین فاکتور به جهت ساخت پروتز، شکل اندام بیمار می‌باشد. متخصصین در این مجموعه، از اندام مدنظر قالب برداری می‌کنند، و وابسته به آنکه فرد چه انتظاری را از نوع کارایی داراست، اقدام به ساخت می‌نمایند.

·         فعالیت های روزانه فرد

آن دسته از افرادی که در فعالیت حرفه‌ای بخصوصی، مشغول بکار هستند، می‌بایست از پروتزهایی به جهت تحقق اهداف ویژه‌ای، کمک بگیرند.

وابسته به پیشرفت‌هایی که در حیطه تولید و جایگذاری پروتز دست در شهر تهران رخ داده، در حال حاضر، برای هر نوع فعالیتی اعم از شنا، رقص، نوازندگی، کوهنوردی و …، پروتز ویژه‌ای به جهت پاسخگویی با انتظارات مرتبط، طراحی و ساخته می‌شود.

·         شغل بیمار

از سایر اصول پراهمیت در روند کاری مجموعه پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، مدنظر قرار دادن شغل فرد می‌باشد. البته که تفاوتی ندارد، بیمار در چه حیطه شغلی مشغول بکار است؛ ولی تحت هر شرایطی، تولیدکنندگان پروتز در پروتز خیام، طراحی دست مصنوعی، نوع فعالیت بیمار در حیطه شغلیش، مدنظر قرار می‌گیرد.

چرا پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست در تهران معرفی می‌گردد؟

قیمت جدیدترین پروتز دست در ایران

پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، توانسته پیشرفت های متعدد بسیاری را پشت‌سر بگذارد. همین پیشرفت‌های روزافزون، سبب  گشته تا ما، هم‌اکنون با پدیده‌ای با شهرت نوین‌ترین پروتز دست در ایران، در این مجموعه آشناییت یابیم.

این پروتزها، وابسته به سیستم هوشمندی که دارا هستند، افراد را در شرایطی به جهت تجربه حرکات طبیعی، همانند گذشته قرار می‌دهند. حسگرهای متعددی در این پروتزها، تعبیه گشته که قدرت این را دارند اطلاعات را از محیط جمع‌آوری و به پروتز منتقل سازند.

به جرئت می‌توان، به گروهی از افراد که این پروتز نوین را انتخاب می‌کنند، این نوید را داد که در آینده شاهده، انجام دامنه متفاوتی از امور به صورت شگفت‌انگیزی خواهند بود.

البته طبیعتاً برآورد هزینه در پروتز دست هوشمند، از دیگر پروتزهای مشابه با کاربری محدودتر، روند صعودی‌تری را طی خواهند کرد. البته شما می‌توانید هر نوع ابهامی که در باب کارآیی و تعیین هزینه در این پروتز را دارید، از کارشناسان پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست جویا شوید.

قیمت جدیدترین پروتز دست در ایران

کلام پایانی

ما در این مبحث با عنوان پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست ، مضاعف بر معرفی مطرح‌ترین مجموعه فعال در این حوزه، تمام ابعاد مرتبط بدان اعم از تمامی محصولات تولید گشته، نوع برآورد هزینه و معرفی بهترین و جدیدترین محصول هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.

توجه داشته باشید که هر یک از پروتز‌های دست، با کاربری خاص خود همراه هستند، اما این میزان تبحر پزشک است که وابسته به انتظارات و نوع نیاز شما در طول زندگی معمول و شغلی، مناسب‌ترین پروتز را به شما پیشنهاد بدهد.

پروتز خیام بهترین کلینیک پروتز دست، در حیطه تولید انواع پروتز صاحب فعالیت پیشگام در قیاس با سایر مجموعه‌های مشابه است که با توسل به روزترین متدهای دنیا، تمام تلاش خود را برآن میدارد تا بی‌نظیرترین و کاربردی‌ترین اندام مصنوعی را به جهت پاسخ به نیاز شما مراجعه کنندگان عزیز، ارائه بدهد.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *