Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز سینه ثابت چیست؟

چکیده محتوا

پروتز سینه ثابت چیست؟

پروتز سینه که با نام ایمپلنت سینه نیز شناخته می‌ شود، یکی از عمل‌ های جراحی زیبایی رایج بین خانم‌ ها است، که نقش مهمی در افزایش سایز سینه و خوش فرم شدن آن ها دارد.

در حال حاضر پروتز سینه دارای تنوع بیشماری است، که پروتز سینه ثابت را می‌ توانیم یکی از محبوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین آن ها معرفی کنیم. ماندگاری و مواد داخلی این پروتز‌ها با پروتزهای سیلیکونی و آب نمکی تفاوت زیادی داشته، به همین دلیل امروزه تقاضا برای استفاده از آن به دلیل کیفیت بیشتر و ماندگاری بالاتر بسیار زیاد است.

در این قسمت برای شما در مورد پروتز سینه ثابت صحبت کرده و اطلاعاتی که در این زمینه می‌ تواند، به انتخاب بهتر به شما کمک کند، را در اختیارتان قرار می‌ دهیم.

معرفی پروتز سینه ثابت به زبان ساده

اگر بخواهیم به زبان ساده اقدام به معرفی پروتز سینه یا پروتز دائمی رای شما کنیم باید بگوییم، که این پروتزها دارای مایع ژلی منسجم و محکم‌ تری نسبت به پروتزهای سیلیکونی و آب نمکی هستند و همین موضوع ماندگاری و استحکام آن ها را افزایش می‌ دهد.

در این نوع پروتز‌ها احتمال پارگی و آسیب دیدگی نسبت به مدل‌ های دیگر کمتر است و به دلیل بافت متراکم و سفتی که دارند می‌ توانند طول عمر بیشتری نیز داشته باشند.

البته موضوعی که باید در نظر داشته باشید، این است، که پروتز سینه ثابت از نظر شکل ظاهری همانند پروتزهای دیگر بوده و میزان برجستگی و اندازه آن نیز می‌ تواند مانند پروتزهای دیگر باشد فقط تفاوت این محصول نسبت به نمونه‌ های دیگر این است، که انسجام و ماندگاری آن بیشتر می‌ باشد.

 

طول عمر و ماندگاری پروتز سینه ثابت چقدر است؟

به طور کلی در مورد طول عمر و ماندگاری پروتز سینه ثابت می‌ توانیم بگوییم، که زمان دقیق آن به مواردی مانند برند تولید کننده پروتز و کیفیت تولید آن بستگی دارد، اما به طور تقریبی این پروتز‌ها طول عمری بین ۱۲ تا ۲۵ ساله یا گاهی مواقع بیشتر دارند.

به طور کلی بسیاری از خانم‌ ها پس از استفاده آن ها ابراز رضایت کرده و گفته‌اند بعد از چند سال استفاده هیچ مشکلی برای آن ها ایجاد نشده است.

اما گاهی مواقع نیز ممکن است، پس از چند سال استفاده مشکلی برای پروتز‌ها ایجاد شود و نیاز به تعویض آن ها باشد. البته این موضوع بسیار نادر است، اما باید بدانید، که احتمال ایجاد مشکل برای پروتز‌ها زیر ۱۲ سال نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید

طول عمر و ماندگاری پروتز سینه ثابت چقدر است؟

چه اشخاصی می‌ توانند از پروتز سینه ثابت استفاده کنند؟

به طور کلی محدودیتی در استفاده از پروتز سینه ثابت نیست و تمام خانم‌ هایی که بالای ۲۲ سال سن دارند می‌ توانند، از آن استفاده کنند.

برای افرادی که می‌ خواهند اقدام به افزایش سایز و حجم سینه‌ ها کرده و حالت عادی و طبیعی را دوست دارند، پروتز سینه ثابت می‌ تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

اما در نظر داشته باشید افرادی که دارای بیماری‌ های زمینه‌ ای خطرناک از جمله سرطان هستند، یا خانم‌ های باردار و شیرده مجاز به انجام این عمل زیبایی نیستند و این خانم‌ ها باید منتظر بمانند، تا دوره بارداری یا شیردهی آن ها تمام شود.

علاوه بر این، برای استفاده از پروتزهای دائمی نیاز است، تا خانم‌ ها یکسری آزمایشات مختلف را انجام دهند، تا پس از کسب اطمینان لازم و نداشتن هیچگونه مشکل یا بیماری، بتوانند، با خیال راحت برای این عمل زیبایی اقدام کنند.

مزایای استفاده از پروتز سینه ثابت

استفاده از پروتز سینه ثابت می‌ تواند مزایای فراوانی داشته باشد ولی از مهمترین آن می‌ توانیم، به ایجاد اندامی خوش فرم و زیبا برای خانم‌ ها اشاره کنیم.

در برخی مواقع مانند افزایش سن یا ابتلا به برخی بیماری‌ ها ممکن است حجم سینه بانوان کاهش پیدا کرده، یا ظاهر آن با مشکل روبرو شود.

در این مواقع استفاده از پروتز‌ها بهترین و موثرترین راه برای ایجاد حالت طبیعی سینه‌ ها است و می‌ تواند نقش مهمی در جلب رضایت خانم‌ ها داشته باشد. علاوه بر این، پروتز سینه ثابت به دلیل داشتن ماندگاری زیاد دیگر نیازی به جراحی‌ های مداوم ندارد و همین موضوع از مهم ترین مزایای استفاده از این پروتز‌ها به حساب می‌ آید.

 

هزینه انجام پروتز سینه ثابت

همواره هزینه انجام پروتز سینه ثابت از مهم ترین مواردی بوده است، که برای بسیاری از خانم‌ ها اهمیت داشته و آن ها می‌ خواستند، تا از هزینه این کار اطلاع پیدا کنند، تا بتوانند بر اساس بودجه و توان مالی خود برای این کار اقدام کنند.

در مورد هزینه آن باید بگوییم، که به مواردی مانند میزان تخصص پزشک، برند و کیفیت پروتز و زمان انجام بستگی دارد و به طور کلی نمی‌ توانیم قیمت ثابتی برای انجام این عمل زیبایی در نظر بگیریم.

اگر جزء افرادی هستید، که قیمت این کار برای آن ها در اولویت است، توصیه ما به شما این است، که به صورت حضوری یا آنلاین با پزشک یا کلینیک مورد نظر صحبت کرده و پس از برآورد هزینه‌ ها و بررسی آن با خیال راحت‌ تری برای انجام این کار اقدام کنید.

معمولاً پروتزهای باکیفیتی که توسط برندهای مطرح تولید شده اند، از قیمت بیشتری نسبت به پروتزهای معمولی برخوردار هستند.

 

هزینه انجام پروتز سینه ثابت

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد پروتز سینه ثابت صحبت کردیم. در نظر داشته باشید همواره انتخاب یک مرکز تخصصی پروتز از اهمیت بالایی برخوردار است و از ایجاد هرگونه مشکلات و خطرات مختلف جلوگیری می‌ کند.

به این منظور ما کلینیک کازمدیک پروتز را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. این مجموعه زیر نظر دکتر فاطمه خیری اداره شده و به دلیل داشتن سال‌ ها تجربه و تخصص زیاد، می‌ تواند بهترین خدمات پروتز برای نقاط مختلف بدن مخصوصاً پروتز سینه را برای شما انجام دهد.

شما می‌ توانید، به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و پس از کسب مشاوره و اطلاعات لازم، با خیال راحت نسبت به انجام پروتز سینه ثابت اقدام کنید.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *