Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز سینه منتور

چکیده محتوا

پروتز سینه منتور

پروتز سینه منتور چندی می باشد، که طرفداران بسیاری را به خود دیده است. در واقع عمل زیبایی سینه این روزها بیش از گذشته متداول گردیده است و بانوان بسیاری از اقصی نقاط جهان به جهت انجام آن گام بر می دارند.

در این قبیل از عمل ها پروتز سینه مخصوص کمک می کند، تا ابعاد و حالت سینه های‌تان زیباتر از پیش شود. پروتز سینه به واسطه ی انواعی از برندها تولید شده و به سمت بازار روانه می شود.

یکی از بهترین برندها که ما این مطلب از خود را به معرفی آن اختصاص داده ایم، منتور می باشد. پس شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید، با ما در امتداد این نوشتار از خود همراه باشید.

با برند پروتز سینه منتور بیشتر آشنا بشوید!

این برند طی سال 1969 بود، که در کشور آمریکا پا به عرصه بازار گذاشت. محصولات این برند به کشورهای بسیاری رهسپار گردیده و تنها به پروتز سینه منتور خلاصه نمی شود.

پیشینه ای موفق و پیروز آن را به یکی از قابل توجه ترین برند پروتز سینه مبدل ساخته است. نیز می توان گفت؛ که بنا بر آمار به دست آمده بیش از پنج میلیون نفر از پروتز سینه مارک منتور بهره می گیرند.

یکی از پایه ترین و درخشان ترین خصوصیت پروتز سینه شرکت منتور ماندگاری و کیفیت بالایش است. به همین خاطر بانوانی بسیار به جهت انجام پروتز سینه آن را انتخاب می کنند.

ما در ادامه این مطلب از کلینیک کازمدیک پروتز بیشتر با شما در رابطه با مارک منتور صحبت نموده و شما را با جوانب گوناگون آن آشنا خواهیم ساخت.

جنس تشکیل دهنده پروتز سینه مارک منتور چه می باشد؟

آنها از یک کیسه حبابی سیلیکونی لایه لایه شکل گرفته است. قسمت درونی پروتز سینه منتور توسط ژل سیلیکون که دارای خواص چسبندگی می باشد، تکمیل می شود.

پروتز ساخت این شرکت از بهترین سطحِ کیفیت پوشش خارجی سیلیکونی بهره برده است. حال حالت لایه لایه آن هم موجب افزایش ماندگاری‌ اش و امنیت مراجعه کننده در نتیجه استفاده از پروتز سینه مدل منتور می شود.

پس اگر که به پروتز استفاده شده در سینه شما آسیب برسد، لایه بیرونی‌ اش پاره شده اما دیگر لایه های موجود دوام پروتز را تضمین می کند.

ما در ادامه متن به شما بیشتر در ارتباط با مزیت های ناشی از بهره گیری پروتز معرفی شده توضیح خواهیم داد. پس همچنان با ما همراه بوده و پاسخ سوالات خود را به دست آورید.

بیشتر بخوانید

با مهم ترین مزایای پروتز سینه مارک منتور آشنا بشوید!

ما در قسمت فوقانی متن هم به این نکته اشاره نمودیم، که پروتز سینه منتور انتخاب بسیاری از بانوان برای عمل زیبایی است. ولی علت چیست؟

بلی ما می توانیم، دلیل را در ویژگی ها و مزیت منحصر به فرد این قبیل از کاشت ها خلاصه بنماییم. ما در ادامه متن بیشتر با شما در رابطه با مهم ترین مزایای پروتز سینه مارک منتور سخن خواهیم گفت؛

-از ژل سیلیکونی درجه مدیکال درون این پروتزها بهره گیری شده که منجر به افزایش ماندگاری و کیفیتش می شود.

-از سویی دیگر پوشش سیلیکونی به کار رفته در این قبیل از کاشت ها به حالت چند لایه است. به همین خاطر بر اثر ورود فشار به صورت کامل پاره نمی شود.

-همچنین در رابطه با پروتز سینه منتور توجه بنمایید؛ که تمامی محصولات تولیدی توسط این شرکت فرآیند کنترل کیفی را پشت سر گذاشته و از جانب استاندارد جهانی به تایید می رسد.

-شرکت منتور به دلیل آن که پروتز سینه را در جنس هایی مختلف عرضه می کند و انواعی از اندازه ها را در بر می گیرد، پاسخ گوی نیاز بسیاری از مراجعه کنندگان به کلینیک است.

-و در آخر باید به شما بگوییم؛ این شرکت دارای نمایندگی فعال در کشور ما می باشد. به همین خاطر به راحتی دسترسی بدان امکان پذیر خواهد بود.

اینها چندی از مهم ترین ویژگی هایی بود، که ما در رابطه با پروتز سینه منتور بدان ها اشاره نمودیم. حال در ادامه انواع پروتز های این برند را به شما معرفی نموده و راه انتخاب را برای‌تان هموار تر خواهیم نمود.

البته متخصصان ما می توانند، در این راستا به خوبی شما را راهنمایی کنند. پس به هنگام وجود ابهاماتی بیشتر با ما تماس بگیرید.

با مهم ترین مزایای پروتز سینه مارک منتور آشنا بشوید!

درباره انواع پروتز سینه شرکت منتور

این برند هم در تولید پروتز خود، راه بسیاری از تولید کنندگان دیگر را در پیش گرفته است. به گونه ای که چنین محصولات خود را در دو نوع پروتز سینه منتور سیلیکونی و آب نمکی تولید نموده و در اختیار مراکز زیبایی‌ قرار می دهد.

هریک از آنها برای یکی از شما بهترین گزینه خواهد بود! حال مزایا و معایب مخصوصی را هم در دل خود جای می دهند!

1.انواع سیلیکونی

داخلِ آنها ژل سیلیکونی چسبنده پر می شود. اینچنین بافت پروتزها نرم بوده و همانند؛ بافت طبیعی سینه شما خواهد بود. آن زمان ها که آنها به تازگی وارد بازار شده بودند، تحقیقات بسیاری بر رویشان انجام شد.

چه بسا دانشمندان به دنبال آن بودند، که از غیر سمی بودن ماده درون آنها مطمئن بشوند. تا به امروز هم در میلیون ها عمل زیبایی سینه از آنها استفاده شده و پزشکان این مسئله را تأیید می کنند.

چنانکه ما بخواهیم، مهم ترین مزایای پروتز سینه منتور سیلیکونی را به شما معرفی کنیم؛ بایست به بافت طبیعی نزدیک به سینه، احتمال ورود آسیب کمتر، ماندگاری بالاتر، احتمال بروز تا خوردگی کمتر اشاره بنماییم.

همچنین بهتر است، خاطر نشان شویم؛ مواد داخل آنها چسبندگی بسیار بالایی داشته و به هنگام پارگی به درون سینه ها نشت پیدا نمی کند.

2.انواع آب نمکی

علاوه بر جنس سیلیکونی شرکت منتور به جهت تولید پروتز سینه آب نمکی هم گام برداشت. این قبیل از کاشت ها دارای پوسته ای محکم سیلیکونی بوده و بخش داخلی آن به کمک آب نمک پر شده است. شما می توانید، پیش از عمل آن را به صورت آماده تهیه نموده و مورد استفاده قرار بدهید.

حال بهتر است، به مهم ترین مزیت های آن اشاره بنماییم. استحکام بسیار بالا، جذب مواد درون پروتز به هنگام پاره شدن به واسطه بدن تنها چندی از مزایای آن است.

توجه بنمایید، که پروتز سینه منتور آب نمکی سفت تر از مدل های سیلیکونی است. دارای انواعی از جنس ها بوده و اشکال مختلفی را در دل خود جای می دهد.

3.انواع گرد

فرم این پروتز تولیدی از جانب شرکت منتور گرد و دایره ای می باشد. چنانکه شما قصد داشتن سینه هایی برجسته تر و گردتر می باشید، بهترین گزینه خواهد بود.

در ابعاد و سطح برجستگی های گوناگون تولید شده و به سمت بازار روانه می شود. اگر که شما می خواهید، پروتز سینه منتور گرد را مورد استفاده قرار بدهید، دقت کافی داشته باشید. زیرا در صورت کم توجهی سینه‌ تان حالتی مصنوعی و غیر واقعی به خود می گیرد!

4.انواع اشکی

       انواعِ اشکی

انواعِ اشکی چون قطره اشک بوده و به بخشِ تحتانی سینه هایتان اندازه بزرگتری می بخشد. با استفاده از آنها شما به سینه هایی بزرگتر البته با حالتی کاملا طبیعی دست خواهید یافت.

انحنای کاملا طبیعی و واقعی به نواحی سینه بخشیده شده و از انجام عمل زیبایی نیز انتخاب پروتز سینه منتور نهایت لذت را خواهید برد.

درباره اندازه‌ های مختلف پروتز سینه شرکت منتور چه می دانید؟

شمایی که تمایل به ایجاد تغییرات در قسمتِ سینه های خود را دارید، از علاقه هایی مختلف برخوردار بوده و هریک از شما اندازه هایی متنوع را در نظر می گیرید. به همین دلیل هم می باشد، که پروتز سینه منتور در انواعی از اندازه ها و ابعاد تولید شده نیز به سمت بازار روانه می شود.

ابعاد آنها اغلب با سی سی و سانتی متر نشان داده می شود. در رابطه با اندازه مناسب آن هم باید بگوییم؛ با توجه به بافت کنونی سینه هایتان و ابعاد مد نظر شما مشخص می گردد. چنانکه ما بخواهیم، به لحاظ برجستگی آنها را دسته بندی کنیم؛ برجستگی کم، متوسط و زیاد را شامل می شود.

حال در ارتباط با انتخاب بهتر پروتز سینه منتور باید به شما بگوییم؛ که توصیه ما به شما این است، در این راستا از پزشک خود کمک بگیرید. قطعا یک پزشک حاذق می تواند، به خوبی شما را در این راستا راهنمایی کند.

ماندگاری و مقاومت پروتز منتور!

یکی از مهم ترین مشغله ذهنی درخواست کنندگان برای انجام این عملِ زیبایی ماندگاری و مقاومتش خواهد بود. آنها در طول سالیانی بسیار به واسطه ی متخصصان کنترل کیفی شرکت و بازرسین اف دی ای مورد ارزیابی بوده است.

بنابر این تحقیقات بدانید، که ماندگاری پروتزها تحت تاثیر عواملی بسیار می باشد. لایه های سیلیکونی مورد استفاده در آنها تا جایی که می شود، مقاومت را بیش از پیش نموده است.

همچنین در یک موقعیت آزمایشگاهی تحت آزمایش بوده و از جوانب بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. ولی ما نمی توانیم، در رابطه با طول ماندگاری‌ اش به شما زمانی را بگوییم.

پس در رابطه با پروتز سینه منتور می توانیم، بگوییم؛ میزان ماندگاری‌ اش تحت تاثیر ابعاد انتخابی، میزان تبحر پزشک، شرایط زندگی مراجعه کننده و برند یا حتی کیفیت محصول است‌. پس در این رابطه به خوبی با پزشک صحبت نموده و بخواهید، به پرسش شما پاسخ بدهد.

قیمت پروتز سینه شرکت منتور تحت تاثیر چه عواملی است؟

اغلب شما عزیزان در رابطه با قیمت هم از ما می پرسید. اینکه قیمت انجام این عمل زیبایی چقدر می باشد! اصلاً تحت تاثیر چه عواملی است؟

ما باید در رابطه با هزینه ها به شما بگوییم؛ که بایست جوانب گوناگونی مورد بررسی قرار بگیرد. مثل آنکه جنس پروتز چه بوده یا از چه برندی می باشد! حجمش چه قدر بوده و دارای چه مدت گارانتی است!

قیمت پروتز سینه شرکت منتور تحت تاثیر چه عواملی است؟

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود به بررسی جوانب گوناگون پروتز سینه منتور پرداختیم. این پروتز چندی است، که به عرصه زیبایی گام گذاشته و نظر بسیاری از بانوان را به سمت و سوی خود جذب نموده است.

آنها دارای دو نوع سیلیکونی و آب نمکی می باشد! هریک دارای فواید و عیوبی می باشد و انتخاب یکی از آن دو به سلیقه و نوع نیاز شما بستگی خواهد داشت.

همچنین پروتز سینه دارای دو مدل گرد و اشکی بوده که برای حالت طبیعی بخشیدن به سینه ها مدل اشکی را انتخاب کنید. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مطلب از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

البته شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه امکان تماس با کارشناسان‌ ما در کلینیک کازمدیک پروتز را خواهید داشت.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *