Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

کفی طبی ژله ای و انواع آن

چکیده محتوا

کفی طبی ژله ای و انواع آن

کفی طبی ژله ای را به سهولت و بدور از طی گشتن مراحل مشقت باری میتوان از داروخانه‌ها و اغلب فروشگا‌ه‌های عرضه محصولات پزشکی، تهیه نمود. کفی‌های طبی انواع مختلفی را دارا هستند و یه سبب قالبی که دارند توانایی محافظت از تمام ناحیه کف پا و همینطور ایجاد راحتی برای فرد در هنگام گام برداشتن را به ارمغان می‌آورد.

از این نوع کفی‌ها به عنوان پد ژله‌ای درون کفش نیز یاد می‌گردد. کافیست تا برای خرید این کفی اقدام نمایید و روند محافظت سلامت پایتان را بدان بسپارید.

برای گروهی از افراد که طول روز خود را توام با فعالیت‌های جسمانی متعددی پشت‌سر می‌گزارند با حذف کفی مخصوص کفش خود و جایگزینی این نوع کفی طبی گام مهمی را در ارتقا سلامت قلب دوم جسمتان بر خواهید داشت.

مجموعه تحقیقاتی که تا به امروز در دست است، حاکی بر آن می‌باشد که کفی طبی ژله ای این مزیت را داراست تا مضاعف بر محافظت از پایتان، از اوج گرفتن مشکلات مفصلی که سال‌های مدیدی است با آن درگیر گشته‌اید، ممانعت نماید.

این قبیل از کفی‌ها با خاصیت تسکین پذیری درد و ممانعت از بروز علائم و نشانه‌های همراه با رنجش برای فرد، بسیاری از آسیب‌های مفصلی رایج چون آرتروز، خار پاشنه و درد را تسکین خواهد بخشید.

از طرف دیگر بکارگیری این نوع کفی‌ها بدون هیچ شبهه‌ای، میزان کیفیت زندگی هر شخص را ارتقا خواهد داد و او را از به چالش کشیده شدن با مشکلات نواحی متعدد پا رهایی خواهد بخشید.

انواع کفی طبی ژله ای

وابسته به این موضوع که کفی طبی ژله ای به جهت رفع نیاز بسیاری از بیماری‌ها در شرایط متعددی تجویز خواهد شد، صاحب انواع متفاوتی خواهد بود که با تدبیر و دانش مهندسان پزشکی طراحی و به واسطه سیستم‌های مدرن از خط تولید عبور خواهند کرد.

کسب آگاهی و آشناییت کافی با انواع متعدد این نوع از کفی‌ها، کمک ویژه‌ای را به شما به سبب انتخابی بی نقص و بدور از اشتباه خواهد نمود‌‌. این المان سلامتی مضاعف برآنکه سبب بهبود بیماری شما می‌گردد سبب ارتقا و عدم بروز آسیب‌ به بافت‌های استخوانی و مفصلی خواهد گشت.

  • کفی طبی ژله ای ضد استرسکه با هدف حافظت از قوس کف پا طراحی و آماده سازی می‌گردد و مناسب آن عده از اشخاصیست که قرار است بعد زمانی طولانی از طی روز و هفته را به سبب شغلی و سبکی که در زندگی شخصی خود داراست طراحی شده و قرار است که در طی آن ساعت های مدیدی را ایستاده باشند.
  • و اما کفی طبی ژله ای دیابتی، تمامیاسترس‌های وارده به پا را جذب و مانع از شکل‌گیری زخم پای دیابتی و وسعت یافتن آن خواهد گشت. همانطور که مستحضر هستید دیابت در دسته بیماری‌های خاموش و قاتل پا محسوب می‌گردد و به سبب پیشگیری نمودن از هر نوع عارضه نگران‌کننده‌ای، معجزه خواهد نمود.
  • در مورد سوم از یکی دیگر ازانواع این محصولات به سبب دارا بودن تکیه‌گاه قوس پا نام خواهیم برد که تسکین دهندهدرد‌های رنجور زانو، مچ پا و تاحیه پشت آن است که سال‌های مدیدیست، فرد را به چالش کشانده و او را از انجام امور معمول زندگی‌اش وا داشته است.
  • در پایان کفی یا پد ژله‌ای را معرف حضورتان خواهیم بود که رویای افراد را برای تجربه راحتی بیشتر تحقق خواهد بخشید. به کمک این نوع کفی بانوانی که به سبب وجود درد در اندام پا، مدت‌های مدیدیست خود را از استفاده کفش‌های پاشنه دار محروم ساخته‌اند، به راحتی می‌توانند این قبیل از سندل و کفش‌ها را پا کنند‌.

کاربرد کفی سیلیکونی یا ژله‌ای

در قسمت بالا این موارد را یادآور گشتیم که کفی ژله‌ای و یا سیلیکونی، با قدرت می‌تواند در حوزه کنترل و اصلاح مشکلات کف پا و همینطور ارتقا سلامت سایر نواحی مرتبط موثر واقع گردد. اما ویژگی برجسته‌ای که از آن به عنوان مزیت این المان پزشکی نام برده می‌شود، نرم و ارتجاعی بودن، با قابل انعطاف بالا به سبب عدم ایجاد تغییر شکل است.

کفی طبی ژله ای نقش بسیار ویژه‌ای را کاسته شدن از میزان درد‌های آزار دهنده کف پا ایفا خواهد کرد. آن دسته از افرادی که با عارضه خار پاشنه دست و پنجه نرم می‌کنند، برای بهبود کاهش درد می‌توانند از مزیت‌های بی‌نظیر این کفی سیلیکونی بهره‌مند گردند. از طرف دیگر اشخاصی که به کفی‌های متعدد آلرژی دارند و پایشان دچار تاول می‌گردد، می‌توانند با خیالی آسوده از این کفی‌ها استفاده کنند زیرا؛ کفی طبی ژله ای از مواد ضد حساسیت تهیه می‌گردند.

این کفی‌ها می‌توانند این مورد را تضمین نمایند که در زمان استفاده به سبب بروز مشکلاتی اعم از لغزیدن پا، دچار گشتن به تعریق و در نتیجه تجمع باکتری‌ها، مورد رنجش قرار گرفتن به سبب وجود قوس کف پا، بروز دفورمیتی و ناهنجاری کمترین فشار و یا رنجشی را تجربه نخواهند نمود.

کفی طبی ژله ای سیلیکونی به سبب تقسیم و توزیع فشارهای وارده به پا و به سبب ممانعت از بروز ضربه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گروه کثیری از ورزشکارانی که فعالیت‌هایی همانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، دومیدانی، وزنه‌برداری و همانند آن را انجام می‌دهند؛ با هدف کاسته شدن از میزان ضربه وارده از کفی سیلیکونی کمک می‌گیرند.

این کفی‌های سیلیکونی در مواجهه با ضربه‌های توام با شدت از پا محافظت خواهد نمود و در قالب نوعی ضربه‌گیر وارد عمل خواهد شد.

آن دسته از اشخاصی که این محصول درمانی بهره می‌برند، در قیاس با سایر اشخاص، متوجه خستگی کمتری در زمان فعالیت خواهند گشت. قدرت درمانی کفی طبی ژله ای می‌تواند بهبودی نسبی درد و آسیب موجود در ناحیه ستون فقرات را نیز به حداقل برساند.

 

کاربرد کفی سیلیکونی یا ژله‌ای

چه موقع باید کفی‌های طبی ژله‌ای خود را عوض کنم؟

در این قسمت از مبحث، از چند مورد مهم نام خواهیم برد، که به شما یادآور می‌گردد زمان آن است تا کفی طبی ژله ای خود را تعویض نمایید. این موارد به شرح زیر می‌باشند:

تغییر رنگ:

چنانچه کفی طبی ژله ای شما دچار تغییر رنگ گشته‌اند و و شکل ظاهری با روزهای ابتدایی تولید، تفاوت چشمگیری رایافته است، باید بدانید که زمان تعویض و خرید مدل جدید آن فرا رسیده است. احتمال دارد این تغییرات مواردی اعم از نابودی آرم در سطح کفی، جایگذار نمودن اثراتی از پا و … را شامل گردد.

· آسیب:

چنانچه متوجه بروز پارگی و یا ترک خوردگی بر سطح کفی گشتید، دیگر نباید همانند سابق انتظار حمایت و حفاظت از پاهایتان به واسطه آن را داشته باشید.

· بوی نامطبوع:

چنانچه پاهایتان با قرارگیری و در زمان استفاده از کفش، دچار تعرق می‌گردد باید به دنبال یافتن نشانه‌هایی اعم از وجود باکتری یا قارچ‌ها بروید. در چنین شرایطی توصیه داریم در این مرحله کفی طبی ژله ای با پوشش پارچه ضد میکروبی تهیه نمایید.

· فشرده سازی:

اگر کفی طبی سیلیکونی شما در قیاس با گذشته مسطح‌تر گشته‌است، باید بدانید که دیگر زمان تعویض آن و خرید یک محصول جدید فرا رسیده است. چنانچه کفی متشکل از فوم‌های کوسن و با متریال بی‌نظیر و صاحب کیفیت و دوام باشد، بازهم بعد از طی شدن زمان طولانی از مصرف کهنه و به مرور خراب خواهد گشت.

قیمت کفی طبی ژله ای

توجه داشته باشید که کفی طبی ژله ای در مقایسه با دارای برآورد هزینه بسیاری پایین‌تری می‌باشد. بدین ترتیب با اختصاص هزینه پایین‌تری با خرید این کفی از مزیت‌های همانند کفش طبی بهره‌مند خواهید گشت.

با این اوصاف در بعد زمان کوتاهی متوجه معجزات تاثیر گزار این المان بر دردهای حاکم در ناحیه ستون فقرات، زانو و سایر نواحی مرتبط خواهید گشت‌.

اما پیش از هر اقدام دیگری به شدت توصیه داریم که پیش از تهیه کفی طبی ژله ای با پزشکتان مشورت نمایید و وابسته به نوع تجویز ایشان برای تهیه کفی مناسب با عارضه‌ای که با آن درگیر هستید، متحمل هزینه‌ای مضاعف نگردید.

همانطور که بیان داشتیم این محصول صاحب انواع متعددیست که مضاعف بر آنکه از متریال متغیری تهیه می‌گردند، صاحب توانایی درمانی متفاوتی می‌باشند. بدین ترتیب نمیتوان یک رقم ثابت را به سبب قیمت‌گزاری بر این محصولات، ارائه نمود.

در صورتی که مایل به اطلاع از میزان قیمت انواع متعدد کفی طبی ژله ای هستید و یا در باب ویژگی‌ و کاربرد آن دچار ابهام می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک کازمادیک‌پروتز، تمامی پاسخ‌های مرتبط را دریافت نمایید.

 

قیمت کفی طبی ژله ای

کلام پایانی

وابسته به آنکه انواع کفی طبی ژله ای از کاربرد و معجزه درمانی ارتوپدی بهره‌مند هستند‌‌، روند ساخت و آماده‌سازی آن به کلینیک‌های ارتوپدی فنی مرتبط می‌گردد.

مهندسین حوزه پزشکی بعد از انجام اسکن و همینطور قالب‌گیری از شرایط حاکم و نقص پای شما، نیاز بیمار را به جهت ارتقا سلامت و بهبود بیماری رفع انجام خواهد ساخت.

کلینیک کازمادیک‌پروتز به عنوان یکی از فعال‌ترین و مطرح‌ترین مجموعه‌های ارتوپدی تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا برای ساخت انواع کفی ژله‌ای با کیفیت‌ترین متریال ممکن را بکار گیرد و این روند تولید را به واسطه مجرب‌ترین متخصصین این حوزه پیگیری نماید.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *