Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران

چکیده محتوا

پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران

پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران یک اتفاق شگفت انگیز است، این پروتز کاملاً مدرن و جدید بوده با نمونه های قبلی تفاوت بسیار دارد افرادی که متاسفانه به هر دلیلی خود را از دست داده اند، می توانند به شکلی مدرن و کاملاً حرفه ای عارضه های قطع عضو خود را برطرف کنند و یک جایگزین مناسب تهیه نمایند.

در این مقاله ما خیلی خوب در رابطه با این محصول قابلیت های آن با شما سخن خواهیم گفت خواهش می  کنیم با ما همراه شوید.

پروتز دست مصنوعی الکترونیکی چیست؟

در وهله اول از تشریح پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران بهتر بود، تا توضحیات مناسبی را در مورد این محصول ارائه دهیم. انسان علی رغم قدرت و توانمندی های بسیار زیادی که دارد، موجودی بسیار ظریف و شکننده است و حوادث و اتفاقات مختلف می توانند به او آسیب های جدی وارد کنند.

متاسفانه در جامعه امروزی افراد بسیار زیادی وجود دارند که مجبور به قطع عضو شده اند، ناحیه دست بیش از سایر اعضای بدن با این چالش مواجه شده است. افراد مختلفی به دلیل عفونت های متعدد، تروما، بیماری سرطان، قند خون، مشکلات مادرزادی، تصادفات رانندگی و اتفاقات مختلف مجبور شده اند، تا بخشی از دست خود را قطع نمایند.

معمولاً پزشکان تلاش می کنند تا حد امکان از این اتفاق جلوگیری کنند، اما گاهی قطع عضو تنها راه نجات افراد خواهد بود. اما این حادثه تلخ انتهای ماجرا نیست، نور امید در فناوری و تکنولوژی روز دنیا وجود دارد پروتزهای فوق العاده ای ساخته شده اند، که می توانند این مشکلات را به خوبی کنار بزند.

خوشبختانه با حضور پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران تا حد بسیار زیادی این مشکل برطرف شده است، این پروتز توانسته غوغای زیادی به پا کند و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب نماید.

پروتز دست مصنوعی سال های پیش ساخته شده است، اما این پروتز جدید قابلیت های بسیار زیادی دارد که می تواند تمام کاستی های نبود دست واقعی را برطرف نماید.

مجموعه ای از قطعات الکتریکی و الکترونیکی در کنار هم جمع شده اند و این پروتز منحصر به فرد را تولید نمودند، با ساخت داخلی این پروتز مجبور به تهیه کردن نمونه های خارجی نیستند و می توانند با پرداخت یک چهارم هزینه ها از یک محصول فوق العاده کاربردی و با کیفیت بهره مند شوند.

پروتز دست مصنوعی الکترونیکی چیست؟

ساختار پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران چگونه است؟ آیا این نمونه، برتری به نمونه های خارجی دارد؟

واقعا باعث خوشحالی و مسرت است، که شاهد تولید پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران می باشیم. در این محصول حسگرها و سنسورهای حرکتی مختلفی تعبیه شده است، که امکان حرکت را بسیار راحت کرده اند. همینطور یک سری باتری های مدرن با توانایی شارژ در آن وجود دارد که می توان به راحتی به واسطه آنها این پروتز دست را در هر زمان و مکان مورد استفاده قرار داد.

این حسگرها به نحوی ساخته شده اند که می توانند با بدن انسان و عصب های حرکتی ارتباط برقرار کنند. در واقع این حسگرها می توانند عصب های صادره از مغز را تحلیل و تفسیر کنند و از آنها تحت عنوان فرمان های الکترونیکی بهره جویند.

بخش مکانیکی این پروتز در انگشتان دست می باشند، که این فرمان ها را دریافت نموده و حرکت پروتز دست مطابق با انتظار فرد صورت می پذیرد به همین راحتی فرد می تواند انگشتان را خم کرده جسمی را لمس کرده و در دست بگیرد و کارهای مختلفی از جمله نوشتن را انجام دهد. همین امر پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران را منحصر به فرد کرده است.

یکی از قابلیت های فوق العاده حسگرهای به کار رفته شده در پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران این است، که نیاز به آموزش چندان زیادی ندارند و پس از یک بازه زمانی کوتاه فرد خیلی خوب یاد می گیرد که چطور از این پروتز استفاده کند.

شاید باور نکنید، اما انجام کارهای ظریف و ریزی همچون؛ استفاده از قاشق چنگال، برداشتن و نوشتن با مداد و خودکار، نوشیدن چای با فنجان و بسیاری کارهای دیگر با این پروتز های مدرن و جدید امکان پذیر است. این فوق العاده است که شاهد تحمل فشار ۵۰ نیوتنی توسط این پروتز هستیم.

آیا قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران، بالاتر از قیمت دست مصنوعی هوشمند است؟

یکی از سوالاتی که کاربران برای پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران از ما می پرسند، این است که قیمت پروتزهای داخلی و خارجی چگونه است؟ آیا ارتباط مستقیمی بین قیمت و کیفیت کالاها وجود دارد؟ شک نکنید که بومی سازی این محصول کاملاً به نفع ایرانیان است.

این پروتز به صورت شخصی سازی تولید می شود. در ابتدا شما بایستی به مجموعه ای معتبر همچون کازمیدیک پروتز مراجعه نمایید. بر آورد هزینه ها توسط این مجموعه به شما ارائه خواهد شد، اول اینکه بهای تمام شده پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران نسبت به نمونه خارجی آن بسیار کمتر است.

یعنی شما به طور حدودی با پرداخت هزینه بالغ بر یک چهارم نمونه خارجی می توانید این پروتز فوق العاده را تهیه نمایید. از لحاظ کیفیت بدون هیچ گونه اغراقی می توان گفت که این محصول که توسط کمپانی های ایرانی ساخته می شوند، نه تنها از نمونه خارجی کمتر نیستند، بلکه می توان گفت که کیفیت بالاتری نیز دارند.

این پروتزهای مصنوعی مخصوصا پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران که به صورت هوشمند عمل می کنند، دارای توانایی ها قابلیت های بسیار زیادی هستند و توسط قطعات الکتریکی و الکترونیکی متعددی تولید می شوند.

با توجه به افزایش نرخ ها و تورم در بازار نمی توان قیمت ثابتی را برای آنها تعیین کرد، اما می توان با اطمینان خاطر گفت که شما با مراجعه به مجموعه کازمیدیک پروتز می توانید به بهترین نحو ممکن این محصول فوق العاده را تهیه نمایید و هزینه های کمتری را نسبت به محصولات خارجی و همینطور بسیاری از محصولات داخلی پرداخت نمایید.

آیا قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران، بالاتر از قیمت دست مصنوعی هوشمند است؟

قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران، بالاتر است یا قیمت دست مصنوعی ثابت؟

در این مبحث ما در رابطه با قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران و نمونه های خارجی صحبت نمودیم، نتیجه این بحث چنین بود که قطعاً محصولات داخلی با بهای کمتری عرضه می شوند، اما می خواهیم در رابطه با قیمت این پروتز مصنوعی هوشمند و نمونه های ثابت آن صحبت کنیم.

همانطور که می دانید پروتز دست مصنوعی ثابت نیز از جمله محصولات کاربردی بوده و توانسته تا حد بسیار زیادی مشکلات افراد دارای نقص عضو را برطرف کند.

اما حقیقتی که در مورد این محصول وجود دارد این است که این پروتز ها بیشتر جنبه زیبایی دارند و به خاطر اینکه تحرک در آنها بسیار اندک است و فرد نمی تواند با استفاده از این پروتز به فعالیت های روزمره بپردازد.

نمی توان آن را به عنوان گزینه ایده آل معرفی نمود، این محصول از ساختار ساده ای بهره مند بوده و می توان گفت که حتی ذره ای پیچیدگی در آن وجود ندارد. وزن آنها سبک بوده و استفاده از آن سبب ناراحتی و اذیت افراد نخواهد شد.

با این اوصاف می توانیم خیلی واضح در رابطه با تفاوت قیمت این محصول و پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران صحبت کنیم.

پروتز ثابت به دلیل عدم بهره مند بودن از فناوری روز دنیا و ساختار ساده خود قطعاً بهای بسیار کمتری نسبت به پروتز هوشمند خواهد داشت، مانند این است که شما بخواهید یک تلفن قدیمی ساده را با گوشی های هوشمند امروزی مقایسه کنید.

به هیچ عنوان قابلیت های این دو محصول با هم یکسان نیستند. در واقع می توان گفت با وجود اینکه این دو محصول را به عنوان پروتز مصنوعی دست می شناسیم، اما این نام تنها وجه اشتراک میان آنهاست و تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید

به همین خاطر شاهد قیمت بیشتری برای پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران می باشیم، این محصول قابلیت ها و توانایی های بسیار زیادی دارد و به عنوان یک پروتز و یک تجهیز الکترونیکی می تواند به افراد که با مشکل قطع عضو مواجه شدند کمک کند.

با انواع دست مصنوعی در ایران آشنا شوید؟

باید بگوییم که پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران تنها پروتزی است و در کشور ما خوشبختانه انواع و اقسام این محصول در مدل ها و نمونه های متعدد ساخته می شود، به موارد زیر توجه کنید؛

1- پروتزهای زیبایی

پروتزهای زیبایی در واقع یک نمونه خاص از انواع دست مصنوعی می باشند، که با بهره مندی از متریال خواستی تحت عنوان سیلیکون ساخته می شوند، که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

این پروتز ظاهری شبیه به بدن فرد داشته و قیمت بسیار پایینی دارد، اما از لحاظ کاربرد باید بگوییم که نمی تواند جایگزین یک دست واقعی باشد چرا که صرفاً برای جنبه زیبایی ساخته می شود. در واقع این محصول قابل مقایسه به پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران نیست.

2- پروتز با نیروی خارجی

منظور از پروتز با نیروی خارجی یک دست مصنوعی ویژه است، که کاربرد بسیار زیادی دارد این محصول با استفاده از برق و یا انرژی الکتریکی به فعالیت می پردازد و به افراد کمک می کند، تا بدون نیاز به کمک سایرین فعالیت های مختلف و محدودی را انجام دهد. در واقع این محصول نسبت به پروتز زیبایی ساختار بهتری دارد و بیشتر به فرد کمک می کند.

3- پروتز با قابلیت های خاص

در واقع پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران در این گروه قرار می گیرد، این پروتز به دلیل بهره مندی از یک سری قطعات و اجزای خاص نه تنها یک دست مصنوعی است، بلکه یک دستگاه ویژه و منحصر به فرد می باشد و می تواند به فرد کمک زیادی کند تا از پس مشکلات خود برآید.

 

با انواع دست مصنوعی در ایران آشنا شوید؟

قیمت دست مصنوعی (پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران) را با توجه به چه عواملی تعیین می کنند؟

قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران تحت تاثیر یک سری عوامل مختلف می باشد، این علائم هر کدام به نحوی تاثیری بر بهای این محصول دارند. اولین آیتم مورد اهمیت این است، که پروتز مورد نظر از چه قابلیت هایی بهره مند بوده، ساده و یا هوشمند است. نمونه ساده قیمت کمتری نسبت به نمونه هوشمند و الکترونیکی دارد.

از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت پروتز دست مصنوعی به خود فرد و سطح نقص عضو آن بستگی دارد. در حقیقت مقدار قسمتی که از دست قطع شده است، به قیمت پروتز اثر می گذارد. اگر سطح این قطع عضو بیشتر باشد. به طور حتم باید پروتز بزرگتری تهیه کرد و هزینه آن بالاتر خواهد بود.

هرچه که پروتز دست مخصوصاً پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران از قابلیت های بیشتری بهره مند باشد و امکانات توانمندی های آن بالاتر برود، قیمت مناسب تری خواهد داشت.

به عنوان مثال در شرایطی که پروتز ضد آب باشد و در صورت نفوذ آب به درون آن شاهد آسیب دیدگی و خرابی آن نباشیم، با یک محصول فوق العاده مواجه خواهیم بود که قطعاً قیمت بالاتری دارد. در این شرایط می توانیم بگوییم که پروتز با قابلیت خاص بوده و ساخت و تولید آن به مراتب پرداخت هزینه های بیشتری همراه خواهد بود و همین امر سبب بالا رفتن قیمت آن در بازار می شود.

از جمله مهم ترین عاملی که می تواند قیمت پروتز دست از جمله پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران را تاثیر خود قرار دهد، کلینیک و مجموعه ای است که شما برای ساخت پروتز با آن مراجعه می کنید.

متاسفانه بعضی از افراد صرفاً با هدف کسب سود و تجارت به این فعالیت دست می زنند، اما در مجموعه کازمدیک پروتز چنین نیست. این مجموعه با هدف خدمت رسانی به افراد و بیماران اقدام به ساخت پروتز و دست مصنوعی نموده و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می نماید.

به جز پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران، جدیدترین پروتز دست در ایران چه نام دارد؟

در این مقاله بیشتر در رابطه با پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران صحبت نمودیم، اما باید بگوییم که پروتزهایی که در کشور ما ساخته می شوند  تنها ابن محصول نمی باشد و شاهد محصولات با کیفیت و متعدد دیگری نیز می باشیم. به موارد زیر توجه کنید؛

1- دست بیونیک؛

پروتز دست بیونیک یکی دیگر از دست های مصنوعی ساخته شده توسط بشر می باشد، این محصول یک کالای مدرن و پیشرفته بوده که ساختار و قابلیت های مختلفی دارد. این محصول فوق العاده و جذاب در شرایطی که به عضلات دست فرد وصل می شود، خیلی خوب با عضله ارتباط برقرار نموده و سیگنال هایی را از آن دریافت می کند و قابلیت تبدیل سیگنال ها را به حرکت دارد.

همین قابلیت سبب شده تا افراد بتوانند به کمک این محصول کارهای مختلفی را انجام دهد، در حقیقت این پروتز یک دست مصنوعی ارگونومیک است که از کارایی فوق العاده بالای بهره مند می باشد.

2- پروتزهای هیبریدی؛

در مبحث پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران باید بگوییم که پروتزهای هیربدی جزو دست های مصنوعی پیشرفته می باشند، که قابلیت های زیادی دارند.

این پروتز فوق العاده در حقیقت از ادغام دو پروتز معمولی و مایوالکتریک ساخته شده است و برای کسانی مناسب بوده، که در قسمت بازوی خود مجبور به قطع عضو شده اند، شما می توانید به صورت شخصی سازی شده این پروتز را از مجموعه کازمدیک پروتز سفارش دهید.

قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران چقدر است؟ کدام یک از کلینیک ها، این پروتز را با قیمت مناسبی می سازد؟

قطعاً شما به عنوان یک مصرف کننده و یا کاربر حق دارید بدانید که قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران به صورت حدودی چقدر خواهد بود و اینکه از لحاظ اقتصادی آیا با صرفه اقتصادی همراه خواهد بود و یا خیر؟ در شرایطی که شما خواهان خرید این پروتز مدرن و پیشرفته باشید، دو گزینه پیش روی شما وجود دارد.

خرید محصولات خارجی و یا خرید محصولات داخلی کشور باید بگوییم که به هیچ عنوان تهیه و تامین این پروتز از کشورهای خارجی به صرفه نخواهد بود، چرا که واردات آنها وابسته به نرخ ارز تحریم های اقتصادی است. در شرایطی که بتوانیم این محصول را وارد کشور کنیم، قطعاً بهای تمام شده آن بسیار زیاد می باشد.

همانطور که بارها اشاره نمودیم قیمت پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران در مقابل نمونه خارجی آن حدود یک چهارم است، در حال حاضر بیمه ها تامین این پروتز را تحت پوشش خود قرار نمی دهند.

تهیه آن از بازارهای خارجی نیز بسیار سخت است، پس بهتر بوده نمونه داخلی این محصول را تهیه کنیم مجموعه کازمیدیک پروتز تمام تلاش خود را نموده است، تا بتواند بهای تمام شده این کالا را به حداقل ممکن برساند و کیفیت آن را بالا ببرد. به همین خاطر اگر خواهان تامین پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران قیمتی مناسب می باشید، ما مجموعه کازمیدیک پروتز را به شما معرفی می کنیم.

کلام آخر

در این مقاله ما در رابطه با پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران صحبت نمودیم، این محصول فوق العاده و منحصر به فرد قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند با قطعات الکترونیکی و سنسورهای مجهز خود لیت های طبیعی بدن را شبیه سازی کند و به فرد کمک کند، تا بسیاری از فعالیت های خود از جمله نوشتن، غذا خوردن، لمس اجسام

و غیره را انجام دهد. خوشبختانه این کالای فوق العاده مدرن در مجموعه کازمیدیک پروتز در حال تولید است و به صورت سفارشی ساز و شخصی سازی تهیه می گردد. از این که با ما در مقاله پروتز دست مصنوعی الکترونیکی در ایران همراه بودید، ممنونیم.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *