Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز ثابت دست چیست؟

چکیده محتوا

پروتز ثابت دست چیست؟

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پروتز دست مصنوعی از انواع مختلفی برخوردار است که هر یک از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا می باشند. تمامی افرادی که قطع عضو می شوند باید از تنوع دست مصنوعی و آگاه باشند تا بتوانند با اطلاعات بیشتری یک پروتز دست مصنوعی متناسب با شرایط خود انتخاب نمایند.

اگر شما هم از این دسته از افراد هستید و می خواهید بدانید پروتز ثابت دست چیست؟ به شما پیشنهاد می دهیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را با دقت مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.

بررسی ماهیت پروتز ثابت دست

در بررسی پروتز ثابت دست چیست؟ باید گفت، که همانطور که می دانید طی سالیان اخیر پروتزهای دست طرفداران زیادی را به سمت خود سوق دادند و به همین خاطر محققان سعی کردند تا هر روزه تنوع بیشتری را در پروتز های دست ایجاد کنند و رضایت های مخاطبان را کسب کنند.

یکی از پروتز هایی که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، این پروتز می باشد. ممکنه است عده ای از افراد با خود بپرسند پروتز ثابت دست برای چه افرادی مناسب می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این پروتز برای تمامی افرادی که از ناحیه دست قطع عضو شدن بسیار مناسب خواهد بود.

پروتز ثابت دست چیست؟ یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این محصول به هیچ عنوان در گروه پروتزهای متحرک قرار نمی گیرد که این موضوع ممکن است برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد. به هنگام ساخت این پروتز تمامی مشخصات و ویژگی های دست طبیعی در آن پیاده می شود به طوری که تمامی انگشتان در این پروتز حاضر هستند. اما به هیچ عنوان نمی توان انگشتان را تکان داد و تمامی اعضای این محصول برای زیبایی هرچه بیشتر برای مشتری می باشد.

بررسی ماهیت پروتز ثابت دست

قیمت پروتز ثابت دست چقدر است؟

پروتز ثابت دست چیست؟ حال که تا حدودی با این پروتز آشنا شده اید وقت آن است تا از قیمت آن آگاه گردید. توجه داشته باشید که پروتز ثابت به دلیل آنکه هیچ حس لامسه ای در خود ندارند نسبت به دیگر پروتزهای موجود در سطح بازار از قیمت کمتری برخوردار می باشد و برای افرادی که بودجه کافی برای استفاده از پروتز دست مصنوعی را ندارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

بررسی تفاوت های پروتز دست ثابت با دیگر پروتز ها

همان گونه که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده اید تفاوت های بسیاری در این محصول و دیگر پروتزها وجود دارد که قبل از هر چیزی باید از آن ها آگاه باشید. از مهم ترین تفاوت های پروتز دست ثابت با دیگر پروتز ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید

بررسی تفاوت های پروتز دست ثابت با دیگر پروتز ها

·        انجام فعالیت

پروتز ثابت دست چیست؟ یکی از مهم ترین تفاوت هایی که در این پروتز و دیگر پروتزها وجود دارند نحوه انجام فعالیت است. همانطور که در ابتدای مقاله برای شما شرح دادیم پروتزهای ثابت دست به هیچ عنوان قادر به حرکت نیستند؛ حتی نمی توانند کوچک ترین جسمی را از روی سطح بلند کنند. اما پروتز های متحرک به گونه ای طراحی شده اند که حس لامسه داشته و فرد می تواند انواع اجسام سبک را جابجا کرده و تا حدودی کارهای خود را به طور مستقل انجام دهد.

·        نحوه ساخت

پروتز ثابت دست چیست و نحوه ساخت آن چگونه است؟ از دیگر موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید نحوه ساخت این پروتز دست می باشد. یکی از تفاوت های اصلی میان پروتزهای متحرک و این پروتز نحوه ساخت آن ها است.

برای ساخت این کالا نیاز به قطعات مختلف و حساس نخواهد بود. در صورتی که پروتزهای متحرک نیاز به دقت عمل بیشتری دارند و باید قطعات بیشتری در آن ها استفاده شود. لذا توجه داشته باشید که ساخت این پروتز نسبت به پروتزهای متحرک نیاز به زمان کمتری خواهد داشت و سریعاً آماده می گردد. برای آگاهی هرچه بیشتر درباره تفاوت های این نوع پروتز و پروتزهای محرک به شما پیشنهاد می دهیم تا در ادامه با ما همراه بمانید.

·        کنترل به وسیله مغز

پروتز ثابت دست چیست؟ یکی از تفاوت های اصلی میان این پروتز و پروتزهای متحرک کنترل آن ها به وسیله مغز است. همانطور که گفتیم این محصول به دلیل آنکه حرکتی نمی کند توسط مغز کنترل نمی شود. اما پروتزهای متحرک به گونه ای تولید می شوند که دستورات مغز به آن ها ارسال می شود و فرد می تواند به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهد.

باید توجه داشته باشید که کار کردن با پروتز ت دست کمی سخت تر از دیگر پروتز ها می باشد؛ اما در عوض قیمت کمتری داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود.

برای ساخت پروتز ثابت دست به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که می دانید امروزه کلینیک های مختلفی به ساخت این پروتز می پردازند که هر یک از آن ها مشتری های مخصوص به خود را دارند. اما باید توجه داشته باشید که این اقدام بسیار حساس است و باید به معتبرترین کلینیک ها مراجعه کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. کلینیک کازمدیک پروتز یکی از کلینیک هایی است که مشتری های زیادی را به سمت خود سوق داده است و بهترین پروتز ها را برای مشتری های خود آماده سازی می کند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک ما و مشاوره را که توسط پزشکان انجام می شود بهترین پروتز را با کمترین قیمت دریافت نمایید.

سخن پایانی

پروتز ثابت دست چیست؟ همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده اید یکی از انواع پروتز های دست مصنوعی این پروتز می باشد که از مشخصات منحصر به فردی برخوردار بوده و مخاطبان مخصوص به خود را دارد.

به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با صفر تا صد پاسخ سوال پروتز ثابت دست چیست؟ آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به دریافت خدمات مد نظرتان از مجموعه ما بپردازید.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *