Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران کجاست؟

چکیده محتوا

بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران کجاست؟

آیا می دانید که بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران کجا قرار دارد؟ و چه مرکزی است آیا می دانید که وضعیت بیمار و مشکلاتی که او دارد و می توانند در تعیین نوع پروتز دخیل باشند؟ قیمت دست مصنوعی و پروتز آرنج در بهترین کلینیک ارتوپدی چقدر می باشد؟ آیا شما یک مرکز ارتوپد فنی و حرفه ای و معتبر را در شهر تهران می شناسید؟

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را در خصوص بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران در اختیار شما قرار دهیم و بتوانیم به بهترین نحو ممکن شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

این مراکز را برای ساخت پروتز دست انتخاب کنید؛ به نفعتان است!؟

در طی یافتن بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران باید بگوییم که، برخی از افراد با این تصور مواجه هستند، که برای تهیه و ساخت پروتز دست یا هرگونه پروتزی لازم بوده، تا به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کنند.

اما اینگونه نیست در حال حاضر یک سری مراکز درمانی خاص برپا شده است که وظیفه آنها تولید و ساخت انواع پروتز ها برای رفع نیازهای بیماران ی باشد افرادی که متاسفانه ناچار به قطع عضو در قسمتی از بدن خود شده اند، می توانند با مراجعه به این کلینیک ها به صورت شخصی سازی شده پروتز مورد نیازشان را تهیه کنند.

تولید و ساخت پروتزهای دست پا و سایر قسمت های بدن یک امر بسیار تخصصی و حرفه ای است و تنها افرادی که در این زمینه مهارت فنی دارند و به نحوی کارشناس ارتوپد می باشند، می توانند برای ساخت آنها اقدام کنند.

در حقیقت این پزشکان ماهر و متخصص علاوه بر اینکه شناخت کاملی نسبت به وضعیت استخوانی و بافت بدنی دارند مهارت این را نیز دارند که با استفاده از متریال مخصوص اقدام به ساخت پروتز نمایند و به افراد کمک کنند تا بتوانند، سختی های زندگی ناشی از قطع عضو را کنار بگذارند.

در بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران مجموعه ای از افراد متخصص وجود داشته، که خیلی خوب در این زمینه یعنی ساخت پروتز ها فعالیت می کنند.

چرا کازمدیک پروتز را بهترین مرکز پروتز دست در تهران می دانند؟

در طی معرفی مجموعه کازمدیک پروتز به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران باید بگوییم، که این مجموعه مدت زمان بسیاری است که در زمینه ساخت پروتز ها خصوصاً دست مصنوعی فعالیت می کند و افراد زیادی با مراجعه به این مرکز توانسته اند، زندگی بهتری را پیش روی خود داشته باشند.

خوشبختانه این مرکز توانسته است تا حد بسیار زیادی رضایت خرید مصرف کنندگان و مراجعه کنندگان را دریافت نماید، چرا که این مجموعه با نهایت مهارت تخصص قدام به ساخت پروتزها می نماید.

در کازمدیک پروتز همانگونه که اشاره کردیم تنها شاهد ساخت پروتز دست و یا دست مصنوعی نیستیم در این مجموعه انواع مختلف پروتز ها همچون پروتز گوش پروتز چشم پروتز پا پروتز گونه پروتز سینه و غیره تولید می شود.

بیشتر بخوانید

این مجموعه با بهره مندی از تکنولوژی های به روز و مدرن دنیا محصولات خود را تولید می کند که البته به صورت سفارش کار عمل کرده و شخصی سازی پروتز ها را می سازد. از این رو بدون هیچ گونه شک و تردیدی می توانیم، این مجموعه را به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران معرفی کنیم.

البته لازم به ذکر است که در این مجموعه بزرگ یک سری اصول و استانداردها برای ساخت پروتز مورد توجه قرار می گیرد، تا محصولی مطابق با شرایط فیزیکی بیمار ساخته شود برای آنکه با این اصول ها آشنا توصیه می کنیم به آیتم های زیر توجه نمایید.

1- شکل اندام بیمار

بیماران و افرادی که دارای نقص عضو هستند اندام خاص خود را دارند و شکل اندام ایشان منحصر به فرد است، از این رو پروتز تولیدی نیز باید با این اندام هماهنگی داشته باشد یکی از نکات مورد توجه در مجموعه کازمدیک پروتز برای ساخت محصولات وجه به این نکته مهم است، به همین خاطر این مجموعه یک قالب از شکل اندام بیمار تهیه می کند و سپس پروتز مورد نیاز را می سازد.

2- فعالیت های روزانه فرد

خوشبختانه پیشرفت علم سبب شده تا خدمات ارائه شده به انسان ها و افراد کامل تر و بهتر باشد، امروزه می توان بهره وری از تکنولوژی ها و فناوری ها برای افراد پروتز هایی را ساخت ه با شغل و مهارت های ایشان بیشترین هماهنگی را دارد.

در حقیقت توجه به اینکه بیمار چه نیازهایی دارد و پروتز قرار است، چه مشکلاتی را هموارتر کند سبب شده تا شاهد ساخت محصولات بی نظیری باشیم، که راحتی بیشتری را برای بیماران ایجاد می کنند فرقی نمی کند که بیمار خواهان انجام چه فعالیت هایی است، شنا، کوهنوردی، نویسندگی، نوازندگی و حتی رقص بسیاری کارهای دیگر را می توان با پروتزهای خاص و منحصر به فردی انجام داد. در بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران به این نکات خیلی خوب توجه می شود.

3- شغل بیمار

خوشبختانه با وجود پروتز های امروزی افراد می توانند همانند گذشته خود به فعالیت ها و شغل خود ادامه بدهند، چرا که پروتزهای تولیدی با قابلیت ها و توانمندی های مختلفی ساخته می شوند و می توانند به افراد کمک کنند که همچنان پس از قطع عضو با نصب پروتز به شغل خود با کیفیت قبلی ادامه دهند.

هزینه ساخت پروتز در کازمدیک پروتز، بهترین مرکز پروتز دست در تهران چقدر است؟

در بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران یعنی کازمدیک پروتز شاهد اصول خاصی برای قیمت گذاری محصولات می باشیم، در واقع میزان قطع عضو و شدت این عارضه دو فاکتور بسیار مهم می باشد که بهای پروتز را تعیین می کند، همینطور نوع پروتز انتخابی نیز یکی از عوامل تعیین کننده است.

در واقع میزان بهره مندی پروتز از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا بهای آن را تحت تاثیر قرار می دهد، معمولا پروتزهای ساده تر ارزان تر می باشند و در مقابل پروتزهای مکانیکی و الکتریکی قیمت بیشتری دارند.

شما می توانید تمام شرایط و نیازهای خود را بهبهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران اعلام کنید و این مجموعه بهترین پروتز را در اختیار شما قرار دهد، از جمله عواملی که در تعیین بهای پروتز ها دخیل هستند مواد اولیه و متریالیست که برای ساخت محصولات مورد استفاده قرار گرفته اند.

از جمله متریال ارزشمند و گران قیمت برای ساخت پروتز سیلیکون است. پروتزهای ساخته شده با این متریال نه تنها سبک هستند، بلکه بیشترین شباهت را به اندام طبیعی فرد دارند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست در کازمدیک پروتز شما می توانید با بهترین متریال یک پروتز مقرون به صرفه را تهیه نمایید و سفارش دهید.

 

هزینه ساخت پروتز در کازمدیک پروتز، بهترین مرکز پروتز دست در تهران چقدر است؟

در موقع نصب پروتز دست، این نکته بسیار مهم را از یاد نبرید!؟

در بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران راهنمایی های لازم جهت نصب پروتز نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت، برای نصب دست مصنوعی و یا انگشت مصنوعی با شرایط پیچیده مواجه نیستیم. اگر این پروتز ها با استفاده از سیلیکون ساخته شده باشند به دلیل کشسانی و انعطاف پذیری فوق العاده ای که دارند خیلی راحت بر روی عضو قطع شده قرار می گیرند و نصب آنها ساده است.

البته برای نصب بهتر لازم بوده تا از یک سری متریال مخصوص مثل ژل استفاده کنید، که البته بر اساس نسخه پزشک قابل تهیه است این ژل سبب شده تا پروتز خیلی دقیق تر و بهتر نصب شود، به سادگی جدا نشود البته نمونه های مختلفی از این ژل در بازار وجود دارد، که بعضی از آنها حساسیت زا هستند به همین خاطر بایستی طبق نظر پزشک اقدام کرد.

اگر پروتز به بهترین نحو ممکن ساخته شده باشد بهترین هماهنگی و تناسب را بین عضو بدن و پروتز ایجاد می کند و باعث می شود، تا افراد خیلی راحت به فعالیت های خود بپردازند و بتوانند با استفاده از آن وسایل مختلف را بلند کنند، نگه دارند، جابجا کند و هر کار مختلفی را انجام دهد.

بسیاری با این سوال مواجه هستند که عمر مفید پروتز ساخته شده توسط بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران چقدر است؟ در حقیقت باید بگوییم پاسخ این سوال به میزان فعالیت های افراد بستگی دارد یکی از مزیت های این پروتز ها این است، که رنگدانه های به کار رفته شده در آنها دائمی می باشد و با کهنه شدن و یا رنگ و رو رفتن آن مواجه نخواهیم بود.

اما امکان دارد که در اثر استفاده های مختلف با یک سری استهلاک ها و ساییدگی مواجه شود مراجعه به کازمدیک پروتز اندام مصنوعی خود را تهیه نمایید با عمر مفید بالایی برای این محصولات مواجه خواهید شد.

قیمت پروتز دست در تهران در مقابل قیمت پروتز انگشت دست در تهران؛ کدام ارزان تر است؟

همانگونه که اشاره نمودیم مجموعه کازمدیک پروتز به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران مطابق با شرایط بیمار و نیازهای او پروتز را تولید می کند، در بعضی مواقع میزان آسیب دیدگی فرد و قطع عضو آن اندک بوده و یک پروتز ساده برای ایشان کافیست، در چنین شرایطی شاهد هزینه کمی برای تامین پروتز هستیم.

اما در برخی مواقع بایستی یک پروتز کاملاً مکانیکی با قابلیت های مختلف برای فرد تهیه شود که این امر سبب می شود، تا پروتز تولیدی بهای بیشتری داشته باشد ه همین خاطر نمی توانیم مستقیم بگوییم که کدام پروتز ارزان تر خواهد بود.

باید بگوییم که پروتز دست یک محصولی ویژه است که ممکن است تا پایان عمر فرد در کنار ایشان باشد و با هیچ گونه آسیب دیدگی و استهلاکی مواجه نشود. همین اتفاق سبب شده تا بهای پرداختی برای تامین این کالا کاملاً منصفانه باشد و افراد نه به عنوان یک محصول عادی بلکه به عنوان عضوی از بدن پروتز ها توجه نماید.

خوشبختانه در مجموعه کازمدیک پروتز، به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران شاهد ساخت بهترین پروتز ها با بهترین توانایی ها و قابلیت ها هستیم که نسبت به محصولات خارجی قیمت بسیار منصفانه تری دارد.

قیمت دست سیلیکونی چقدر است؟ با سایر انواع پروتز دست در تهران چه فرقی دارد؟

در بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران مجموعه ای از روتز دست تولید می شود، که در نمونه های مختلفی دسته بندی می شوند برای ساخت این پروتز ابتدا لازم بوده تا وضعیت فیزیکی فرد و شرایط ایشان بررسی شود.

در حقیقت پروتز ها به صورت شخصی سازی تولید می شوند و نیازها و شرایط بیمار به خوبی مورد توجه قرار می گیرد، این مراکز با بهره مندی از برترین تجهیزات و ابزارآلات و نیروی کار متخصص اقدام به ساخت پروتز دست مصنوعی می پردازند.

مراکزی که به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران فعالیت می کنند، اولین پیشنهادشان به افراد پروتز دست سیلیکونی است، با توجه به اینکه سیلیکون یک متریال ارزشمند است. اما نسبت به یک سری پروتز های دست قیمت منصفانه تری دارد کاربرد کاربرد این پروتز نیز بسیار زیاد است و انعطاف پذیری خیلی خوبی دارد و برای تمامی با هر شرایطی قابل اجرا می باشد.

یکی از خصوصیات بارز این متریال زیبایی و ظاهر آن است نگ پذیری این متریال فوق العاده بوده و می توان با شرایط هر فرد آن را هماهنگ کرد، در طول مدت ها استفاده از پروتز دست سیلیکونی آسیبی به پوست و بدن فرد وارد نخواهد شد و کمترین عارضه را در پی دارد. معمولا در بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران به عنوان مهم ترین متریال برای ساخت پروتز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت دست سیلیکونی چقدر است؟ با سایر انواع پروتز دست در تهران چه فرقی دارد؟

بهترین مرکز فروش دست مصنوعی در کشور کجاست؟ برای خرید پروتز دست در تهران به چه شکل اقدام کنیم؟

یکی از خصوصیات بارز و ویژه دست مصنوعی و یا پروتز دست این است که به صورت سفارشی ساز تولید می شود، کجای دنیا فروشگاه رائه دهنده پروتز دست وجود ندارد که افراد بتوانند مانند تهیه سایر کالاها در کوتاه ترین زمان ممکن به فروشگاه مراجعه کرده و آن را تهیه کنند، پروتزها مطابق با شرایط فیزیکی فرد تولید می شود قطعاً دو فرد با مشکل یکسان پروتز دست متفاوتی خواهند داشت، که از لحاظ ظاهر اندازه سایز کاملاً با هم فرق دارند.

اگر در جستجوی بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران هستید ما به شما مجموعه کازمدیک پروتز را معرفی می نماییم، که با بهره برداری از تکنولوژی ها و افراد متخصص و همینطور متریال مرغوب نواع دست مصنوعی را تولید می کند.

جدیدترین پروتز دست در ایران چیست؟ قیمت آن چقدر است؟

از جمله محصولاتی که باعث شده ما بتوانیم مجموعه کازمدیک پروتز را به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران معرفی کنیم، تولید پروتز مدرن و جدیدی است که قابلیت ها و توانمندی های بسیار زیادی دارد.

این نوع پروتز را به عنوان پروتز دست هوشمند می شناسیم که با بهره مندی از سنسورها و حسگرهای مختلفی ساخته شده است و کاربرد بسیار زیادی دارد و می تواند، حرکات طبیعی دست را تقلید کرده و اجرا نماید. با وجود اینکه هزینه های بیشتری برای تهیه این پروتز پرداخت خواهد شد، اما در مقابل مزایا و بهره وری بیشتری نیز به همراه دارد و به افراد کمک شایانی در انجام فعالیت ها می کند.

در حال حاضر نمی توانیم یک قیمت ثابت را به عنوان بهای پروتز دست هوشمند معرفی کنیم، در مجموعه کازمدیک پروتز به عنوان بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران شاهد تولید این محصول به بهترین نحو ممکن می باشیم.

اما باید بگوییم که با توجه به تغییرات نرخ ارز و قیمت متریال در بازار قیمت این محصول در حال تغییر و نوسان است، برای آنکه بتوانید قیمت بروز این محصول را پیدا کنید، لازم بوده به مجموعه کازمدیک پروتز مراجعه نمایید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم تا خیلی خوب در رابطه با بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران با شما صحبت کنیم و توضیحات خوبی را ارائه نماییم که چرا می توان به یک مرکز می توان اعتماد نمود و محصولات تولیدی در این مراکز دارای چه خصوصیاتی هستند.

در حال حاضر در کشور ما ایران و در شهر تهران مجموعه کازمدیک پروتز یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده پروتز دست و سایر پروتز های بدن است، که توانسته رضایت مراجعه کنندگان خود را به بهترین نحو ممکن کسب کند.

در این مجموعه مشاوره های لازم در خصوص تهیه پروتز به افراد ارائه می شود، بر اساس نوع بودجه و شرایط بیمار یک پروتز فوق العاده تهیه خواهد شد، که دوام بسیار بالایی دارد و می تواند، برای بهتر شدن زندگی فرد مورد بهره وری قرار بگیرد. از این که در مبحث بهترین کلینیک ساخت پروتز دست در تهران با ما همراه بودید، ممنویم.

 

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *