Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز سینه مدل اشکی

چکیده محتوا

پروتز سینه مدل اشکی

ما در طول این نوشتار از خود تمایل به صحبت در ارتباط با پروتز سینه مدل اشکی را با شما داریم. این قبیل از پروتزها تابع شکل طبیعی سینه های شماست.

پس می توان بیان داشت، که پروتز مدل اشکی نتیجه طبیعی تر برای‌تان به ارمغان می آورد. اغلب خانم ها در راستای انجامِ این کار برای افزایش اعتماد به نفسِ خود، فرم بخشیدن به سینه ها مبادرت می ورزند.

بنابراین اگر که شما قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. قطعا ما به تمامی سوالات شما در این حیطه پاسخ خواهیم داد.

پروتز سینه مدل اشکی را بیشتر بشناسید!

در ارتباط با پروتز سینه مدل اشکی اگر که بخواهیم، با شما راحت تر صحبت کنیم؛ گونه ای پروتز بوده که شکلی طبیعی به بدن‌ تان خواهد بخشید. چرا که به آهستگی از نوک سینه های‌ تان به سوی استخوانش سوق می یابد. آن نیز یک شیب تدریخی خلق می نماید، که همچون یک سینه طبیعی‌ ست.

کانکتور آنها در قسمت پایینی کمی کلفت تر از بخش بالایی است. چنانکه شما در بین پروتز سینه گرد و مدل اشکی کمی گیج شده و نمی دانید، کدام را انتخاب کنید؟

بدانید، که نمونه های گرد احتمال بخشیدن ظاهری غیر طبیعی بــه سینه های‌ تان را دارد. به گونه ای که برآمدگی بزرگ تری در قسمت پایینی سینه ها ایجاد شده و کم کم به سمت بالا باریک تر می شود.

ایمپلنتی که در پروتز سینه مدل اشکی به چشم می خورد، خطوط و قسمت های پرش چون سینه هایی طبیعی است. به حالتی که آهسته آهسته به سوی پایین سینه شیب دار می شود.

البته در کنار طبیعی بودن این مدل از پروتز ها نتیجه ای قابل توجه برای‌ تان به همراه خواهد آورد. اغلب افرادی در راستای انتخاب این قبیل از پروتزها اقدام می کنند، که در نتیجه عملیات کاهش وزن و یا دوران شیردهی حجم قابل توجهی از سینه خود را از دست داده اند‌‌‌.

در زمان به کارگیری پروتز سینه مدل اشکی لازم است، که یک پوشش بافت مورد استفاده قرار بگیرد. اینچنین ایمپلنت حرکت ننموده و شما را در نتیجه این عمل زیبایی نگران نمی کند.

علاوه بر تمامی اینها بنا بر تحقیقات صورت گرفته؛ انواع بافت دار نسبت به نمونه صاف از مقدار انقباض کپسولی کمتری برخوردار است.

همچنین توجه بنمایید، ژل موجود درون این پروتزها محکم بوده و در نتیجه استفاده در سینه شما موجی مشاهده نمی کنید.

ما در ادامه متن در رابطه با دیگر جوانب این موضوع با شما صحبت خواهیم نمود. پس همچنان با متخصصان‌ مان در ادامه این نوشتار از ما در کلینیک کازمدیک پروتز همراه مان باشید.

پروتز سینه اشکی را بیشتر بشناسید!

پروتز سینه اشکی دارای چه جنسی است؟

پروتز سینه مدل اشکی دارای جنسی از سیلیکون می باشد. ظاهر آن همانطور که ما در قسمتِ فوقانی متن بیان داشتیم، همانند؛ قطره اشک است. به دلیل برخورداری از امنیت بالا در انجام و کم خطر بودنش، بیش از سایر آنها مورد توجه قرار می گیرد.

چنانکه بدان ها ضربه وارد شود، صدمه ای بدان نرسیده و نمی پاشد. چرا که اغلب خانم ها نگران پخش مواد پروتز درون سینه به هنگام ورود ضربه ای ناگهانی و فشار می باشند.

چنانکه شما قصد انجام آن را دارید، توجه داشته باشید؛ که بایست بیش از بیست و دو سال سن داشته باشید. اینچنین بهترین نتیجه ها را تجربه خواهید کرد. ترکیب ایمپلنت پروتز سینه مدل اشکی چون کاشت سنتی سیلیکون می باشد.

البته نمونه های نام برده به نسبت پروتز سیلیکونی محکم تر و قابل اطمینان تر ساخته می شود. در نتیجه طی مدت زمانی طولانی جا به جا نشده یا شکل خود را از دست نمی دهد.

بیشتر بخوانید

پروتز سینه اشکی دارای چه ویژگی هایی است؟

ما در این قسمت برخی از مهم ترین ویژگی پروتز سینه مدل اشکی را بیان خواهیم داشت. اینچنین شما می توانید، با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به انجام آن اقدام بنمایید. البته شما عزیزان در صورت وجود پرسش هایی بیشتر در این حوزه امکان تماس با متخصصان ما را خواهید داشت. این ویژگی ها عبارت است، از؛

-این فرم از پروتز ها منجر می شود، وزن بیشتری به قسمت پایینی سینه شما تحمیل بشود. در چنین حالتی به هنگام گام برداشتن پرش بیشتر سینه ها را تجربه خواهید کرد. اینچنین تجربه ای بهتر و خوشایند تر در نتیجه قدم برداشتن داشته و جهش ملایم سینه ها بر روی اعتماد به نفس بیشتر شما اثر می گذارد.

-از سویی دیگر اگر که شما به دنباله ی دستیابی به ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید، پروتز سینه مدل اشکی یکی از بهترین گزینه ها برای‌ تان خواهد بود. چرا که با این قبیل از فرم سینه ها بدن شما تحولی عظیم را تجربه خواهد کرد.

-توجه بنمایید، که این مدل از پروتزها به حالت باریک می باشد. به گونه ای که ناگاه سینه های شما را از حالت کوچک به بزرگ تبدیل نمی کند. پس با وجود این قبیل از پروتز شما می توانید، سینه کوچک خود را فرمی طبیعی ببخشید.

انجام پروتز اشکی سینه چه مزیت هایی دارد؟

ما در ادامه متن به برخی از مهم ترین ویژگی هایی که در نتیجه انجام پروتز سینه مدل اشکی نسیب حال شما می شود، خواهیم پرداخت. این مزایا عبارت‌ اند از؛

-دارای نتایجی طبیعی و قابل قبول تری است.

-به لحاظ خلق خطوط سینه طبیعی بسیار بهتر می باشد.

-یک راه حل منحصر به فرد برای بانوانی خواهد بود، که در نتیجه کاهش وزن یا دوران شیردهی حجم سینه خود را از دست داده اند‌‌‌.

-و در آخر می تواند، بهترین نتیجه ها را برای بانوان ریز جثه که بافت سینه آنها کوچک است، به همراه داشته باشد.

اینها برخی از مهم ترین مزیت هایی اعلام شده که بعد از انجام پروتز سینه مدل اشکی شامل حال‌تان می شود.

انجام پروتز اشکی سینه چه مزیت هایی دارد؟

قیمت پروتز اشکی سینه تحت تاثیر چه عواملی است؟

هزینه مربوط به انجام این نوع از عمل جراحی تحت تاثیر عواملی مختلف است. مثلا ما می توانیم، از جمله این عوامل به تجربه و مهارت پزشک و یا برند پروتز سینه اشاره بنماییم.

البته خدمات ارائه شده از جانب مراکز درمانی هم می تواند، بر روی قیمت ها اثرگذار باشد. حال شما می توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ها با متخصصان ما در کلینیک کازمدیک پروتز تماس حاصل فرمایید.

پروتز سینه اشکی با پروتز سینه گرد دارای چه تفاوت هایی است؟

پروتز سینه مدل اشکی به نسبت نمونه های گرد برخی از مزیت ها و البته بعضی از عیوب را دارد. از سویی به سینه های شما حالتی طبیعی بخشیده و به خصوص برای خانم هایی با سینه هایی کوچک بهترین گزینه خواهد بود. آنها به هنگام ورود ضربه ای با شدت کم نسبت به نمونه های گرد کمتر مستعد جا به جایی و لغزش هستند. ولی یک نکته در این راستا به چشم می خورد.

آنهم این است، که شما باید برای انجام پروتز سینه مدل اشکی هزینه ای بیشتر را پرداخت کنید. همچنین شکل‌ شان جای گذاری درست آنها را در حین عمل جراحی سخت تر خواهد نمود.

پس باید توسط پزشکانی کار بلد و زبده انجام بشود. در نهایت چنانکه آنها به صورت ناگهانی و بنا بر عواملی جا به جا بشوند، شکل سینه شما را ناهموار نموده و باید طی عمل جراحی دوباره اصلاح گردند.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود به بررسی جوانب گوناگون پروتز سینه مدل اشکی پرداختیم. این قبیل از کاشت ها به علّت ارائه حالتی طبیعی و دوست داشتنی به سینه های‌ تان بیشتر مورد استقبال است. به اعتماد به نفس شما افزوده و در نتیجه گام برداشتن و حرکت ملایم سینه ها عزت نفس‌تان را افزایش می دهد.

این قبیل از پروتزها دارای مزایا و معایب بسیاری بوده و انتخاب یکی از آنها به سلیقه و خواسته تان بستگی خواهد داشت.

حال اگر که شما تمایل به دانستن دقیق قیمت این قبیل از پروتزها را دارید، با ما در کلینیک کازمدیک پروتز تماس بگیرید. قطعاً کارشناسان ما بهترین پاسخ گوی به تمامی سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *