Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز مو به روش پانچ

چکیده محتوا

پروتز مو به روش پانچ

پروتز مو به روش پانچ در جایگاه یکی از نوین‌ترین و کاربردی‌ترین شیوه‌ها به منظور افزایش تارهای مو به صورت کاملا نچرال قرار می‌گیرد. در طی انجام این شیوه، از سوزن‌های بسیار ظریفی کمک گرفته می‌شود که می‌خواهند مو را به دور از بروز کمترین عارضه و همسو با انتظارات شما به ناحیه زیر پوست فرد تزریق نمایند.

سوزن‌های یاد شده دارای اتصال به دستگاه پانچ بوده و روند حرکت آن به واسطه‌ی این دستگاه مدیریت می‌شوند. جالب است اما باید بدانید که، فرد در این روند امکان بهره‌مندی از تارهای موی طبیعی را نیز داراست. ناگفته نماند که، پروتز مو طبیعی وابسته به شیوه پانچ با یک بعد زمانی دائمی برای ماندگاری، امکان تحقق نداشته و همچون سایر شیوه‌های مشابه نیازمند روند ترمیمی است.

در این مبحث قرار است، تا به صورت تمام و کمال اما مختصر و مفید تمامی ابعاد مرتبط به موضوع پروتز مو به روش پانچ را مورد بررسی قرار بدهیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

پروتز مو به روش پانچ مو به چه صورت انجام می‌شود؟

برای انجام پروتز مو به روش پانچ تارهای مو کاملاً طبیعی و البته آشنا با پوست و جسم فرد، به واسطه سوزن‌های دستگاه پانچ در زیر پوست نفوذ می‌کنند.

تارهای مو در قالبی تار تار و به دور اجماع، بدون نیاز به کمک گرفتن از بی‌حسی و یا دریافت بیهوشی روی سر نصب می‌شوند. پزشک در زمان انجام پروتز، مواردی اعم از نوع جنس، شرایط و حالت، طیف رنگی و ضخامت تارهای مو را به عنوان چراغی برای هموار نمودن مسیر و تحقق نتایج هر چه مطلوب‌تر مدنظر قرار خواهند داد.

حال زمان آن است تا، آن قسمت از سر که دچار طاسی و کم‌پشتی گشته، با دقت تمام اندازه‌گیری شود. بدون شک به هر اندازه‌ که دقت برای اندازه گیری روند موفق‌تر و یا توام با سرعتی را بپیماید، تارهای پوشش داده شده صاحب کیفیت بیشتری بوده و البته‌که طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

در گام نهایی برای انجام پروتز مو به روش پانچ تارهای مصنوعی به کمک گیره‌های ویژه این کار و همینطور چسب صد در صد گیاهی کراتینه قسمت طاسی سر را پوشش نهایی خواهند داد. تمامی تارها، به کمک سوزن‌های متصل به دستگاه پانچ روند نفوذی به زیر پوست را می‌پیمایند و طیف رنگیشان کاملاً مشابه رنگ موهای خودتان می‌باشند.

بدین ترتیب به دور از حیرت نخواهد بود که بعد از پایان کار، با نگاه در آینه به سبب صد در صد طبیعی بودنش، شگفت‌زده شوید. کافیست تا بعد از انجام پروتز مو به روش پانچ هر نوع تکنیک مراقبتی و پیشنهادی از سوی کلینیک انجام خدمتتان را اجرا نمایید تا در بعد زمانی مدیدتری، به قوت و زیبایی ابتدایی خود باقی بماند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عوارض پروتز مو  با کارشناسان ما در ارتباط باشید

مزایای ترمیم مو به روش پانچ

پروتز مو به روش پانچ مزیت‌های متعدد و البته روح‌نوازی را برای فرد متقاضی یا زیباجو به دوش می‌کشد که برجسته‌ترین مورد آن، عدم نیاز به دریافت بیهوشی و یا بی‌حسی می‌باشد. محدود نیستند تعداد افرادی که وابسته به فوبیا از عوارض داروهای بی‌حسی و یا بیهوشی در روش‌‌های تهاجمی از کاشت مو امتناع ورزیده و علایق خود را به دست حسرت می‌سپارند.

مورد دیگری که موجب افزایش محبوبیت پروتز مو به روش پانچ گشته، عدم صبوری بخرج دادن طولانی مدت برای مشاهده و یا نمایان گشتن نتایج حاصله از این پروسه درمانی_زیبایی می‌باشد‌. این در حالی است که شما بعد از انجام کاشت مو و همینطور پی آر پی و بسیاری از شیوه‌های دیگر، باید بعد زمانی طولانی را در انتظار به سر ببرید.

بدین ترتیب به جرئت می توان از این شیوه به عنوان سریع‌ترین و بی‌نظیرترین شیوه ممکن برای رفع طاسی و کم‌پشتی مو نام برد. چنانچه شیوه پروتز مو به روش پانچ را برای تجربه مجدد موهایی زیبا و البته پرپشت برگزیدید، می‌توانید اقدام به تغییر رنگ و سایز تارهای مو نموده و به هر مدلی که رویای آن را در سر می‌پروراندید، آراسته‌اش نمایید.

فراموش کردیم این مورد را به شما نوید دهیم که بعد از انجام این شیوه، با خط قرمز و یا محدوديت‌های متعددی دست و پنجه نرم نخواهید کرد.

به عنوان مثال به سهولت بدور از کمترین نگرانی می‌توانید، به استخر بروید. این شیوه مضاعف‌بر آنکه، با عدم همراهی کمترین احساس درد و خونریزی سبب گرایش تعداد قابل توجهی از مراجعان گشته، مزیت‌های بسیار دیگری به درخشش آن افزوده که به شرح زیر می‌باشند:

  • آن دسته از اشخاصی که به سبب پروسه‌های درمانی ویژه اعم از شیمی درمانی از زیبایی تارهای موی سرشان محروم گشته‌اند، می‌توانند به واسطه معجزه شیوه پروتز مو به روش پانچ از این شرایط تلخ رهایی یابند.
  • وابسته به آماری که از نظرات مراجعان متعدد در دست است، کمترین درگیری به آلرژی گزارش شده است‌. البته که این شیوه توام با مزیت‌هایی که داراست، هزینه بسیار محدودتری را در قیاس با سایر شیوه‌ها به خود اختصاص می‌دهد.
  • شما برای دریافت نتیجه مطلوب از انجام این شیوه، کمترین نیازمندی به بانک مو نخواهید داشت
  • طی گشتن تمام مراحل انجام پروتز مو به روش پانچ بعد زمان اندکی را به خود اختصاص می‌دهد.

مزایای ترمیم مو به روش پانچ

تفاوت کاشت مو با پروتز مو به روش میکرو پانچ

مزیتی که سبب پیشی گرفتن پروتز مو به روش پانچ گشته، عدم نیازمندی به بانک مو به سبب طی گشتن یک پروسه موفق است. یکی از مواردی که سبب می‌شود، شرایط روانی فرد زیباجو در طی انجام تمامی مراحل این پروسه زیبایی و درمانی متحمل رنجش نگردد، عدم نیازمندی به دریافت بیهوشی و یا بی‌حسی است.

وابسته به اینکه این روند بی‌نظیر، به واسطه دستگاه پانچ مدیریت می‌گردد، صاحب تفاوت عمده‌ای با کاشت مو می‌باشد. انجام شیوه پروتز مو با پانچ تمامی تارها به صورت واحد در زیر پوست نفوذ و تثبیت می‌گردند. بدون اینکه با کمترین احساس تلخی از درد و یا خونریزی توام گردد.

از همین‌رو از آن به عنوان شیوه‌ای صد در صد ایمن و بدور از بروز کوچکترین عارضه مخاطره‌آمیز و تهدید زایی یاد خواهد گشت. اگر انسان ذاتاً صبوری نیستید، مطلوب است شیوه کاشت را انتخاب نمایید چراکه؛ باید نزدیک به یک بعد زمانی ۶ ماهه و یا بیشتر، صبوری به خرج بدهید تا، نتایج حاصل از آن آشکار گردد.

این در حالی است که در صورت انتخاب روش پروتز مو به روش پانچ بعد از پایان عمل و حتی بدون نیاز به گذشت یک بعد زمانی چند دقیقه‌ای، با نگاه در آینه شما را متوجه تغییر بی‌نظیر و بدور از باور خواهد ساخت.

در کنار تمامی موارد یاد شده، بسیار مقرون بصرفه تمام شد این نوع نسبت به هر شیوه دیگری را می‌توان یکی دیگر از دلایل و برهان‌‌های اصلی‌ افزایش محبوبیت قابل توجهش در قیاس با پروسه کاشت مو است.

آیا می دانید مراقبت های لازم بعد از پروتز مو به روش پانچ چیست؟

زمانی تمام نتایج و تفاسیری ما از انجام روش پروتز مو با پانچ تحقق خواهد یافت که، علاوه‌بر سپردن آن به دستان پرتوان یک پزشک حاذق، نیازمند انجام نکات مراقبتی خاصی می‌باشند.

یکی از موارد حیاتی در حفظ نتیجه حاصله از انجام پروتز مو به روش پانچ عدم اقداماتی عجولانه و لطافت برای شانه زدن تارهای مو می‌باشد‌. این اقدام می‌تواند به ریزش ناجوانمردانه‌ی تارهای مو بینجامد‌. بدین ترتیب پروسه شانه زدن و شستن و شوی پروتز مو هم در خانم‌ها و هم در آقایان باید با حساسیت و لطافت بیشتری انجام پذیرد.

تمام تلاش خود را به کار ببرید تا از تمام مزیت‌های حاصل گشته از این روش نفع ببرید و در بعد زمانی مدیدتری این تارهای مو زیبا را حفظ نمایید.

 

کلام پایانی

وابسته به اینکه با پیشرفت علم و صنعت شیوه‌های متعددی به منظور ترمیم مو پیشنهاد می‌گردد، اما اکثریت افراد این شیوه به سبب تحقق رویاهایشان برای داشتن موهایی پرپشت و زیبا کمک می‌گیرند. برای اثبات این روش همین بس که اولویت انتخاب فوتبالیست‌های صاحب صورت و بازیگران سینمایی محبوب، محسوب می‌گردند.

بدون شک و به جرئت باید بگوییم چنانچه انتظار دریافت بهترین نتیجه ممکن از پروسه پروتز مو به روش پانچ را دارا هستید، باید اجرا و پیاده‌سازی آن را به یک مرکز زیبا، مطرح و معتبر بسپارید.

نوع فعالیتی که کادر پزشکی متخصص و صاحب مهارت درسا کلینیک در طی این سال‌ها در پیش گرفته‌اند، سبب افزایش چشمگیر مراجعه کنندگان به این مجموعه شده است‌.

متخصصین و فعالین این کلینیک صاحب شهرت، به واسطه بکارگیری بهترین متریال ممکن و البته مرغوبترین تجهیزات مورد نیاز، توانسته است تا با تکیه بر شیوه پروتز مو به روش پانچ سبب ترمیم تارهای موهایتان به بهترین شکل ممکن گردد.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *