Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز اشکی بهتر است یا گرد

چکیده محتوا

پروتز اشکی بهتر است یا گرد

پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ این سوالی می باشد، که اغلب شما عزیزان از ما می پرسید! برای پاسخ به این پرسش بایست جوانب گوناگونی بررسی بشود!

ابتدا هم باید گفت؛ پروتز سینه برای افزایش حجم سینه ها و فرم بخشیدن بدان ها مطرح شده‌ است. امکان دارد، هریک از شماها بنا بر دلایلی خاص به جهت انجام آن اقدام کنید. حــال انتخاب میان این دو گزینه (مدل اشکی و گرد) تحت تاثیر عواملی مختلف خواهد بود.

همچون ترجیحات شخصی یا نیازهایتان! مدل اشکی به سینه های شما بافتی طبیعی تر خواهد بخشید و نتیجه حاصل از آن مورد تایید بیشتر بانوان است.

ولی نمونه های گرد حالت و فرم سینه ها را قوت بخشیده و اندازه‌ شان را حجیم تر می کند. بهتر است، با ما در ادامه این نوشتار از خود همراه بوده و به سوالات خود پاسخی قانع کننده بدهید.

زیبایی پروتز اشکی بهتر است یا گرد!

ابتدا در مقایسه اینکه پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ از زیبایی هر دو سخن خواهیم گفت. به لحاظ این ویژگی هریک از آنها به صورت جداگانه باید تعریف بشود‌.

مثلاً نمونه های اشکی از آنجا که بافت سینه ها را از حالت کلی خود خارج نمی کند، به سینه های‌ تان حالتی طبیعی تر خواهد داد. در زیر لباس که چه بهتر! به گونه ای دیده می شود، که گویا سینه شما از همان ابتدا به همین حالت بوده است.

حال پروتز سینه گرد شکلی دایره ای و کروی دارد. به همین خاطر در اغلب لباس ها حالتی منسجم تر ایجاد می کند. اینچنین شما می توانید، بر روی اعتماد به نفس خود افزوده و نظر بسیاری از افراد حاضر در جمع را جلب کنید.

حـال بهتر است، در مقایسه اینکه پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ به شما بگوییم؛ باید به فیزیولوژی بدن شما توجه شده و از پزشک خود بخواهید، در این راستا راهنمایی‌تان کند. قطعاً چنین به بهترین نتیجه ها رسیده و بعد از انجام عمل جراحی نهایت رضایت را خواهید داشت.

زیبایی پروتز اشکی بهتر است یا نمونه های گرد!

موقعیت قرارگیری پروتز اشکی بهتر است یا نمونه های گرد!

به لحاظ موقعیت این دو نوع پروتز باید به برخی از نکات اشاره بنماییم. مثل آنکه انواعِ اشکی بنا بر فرم خاص خود اغلب برای استفاده در زیر سینه ها مناسب خواهد بود.

به گونه ای که بین دو شانه ها قرار بگیرند! توجه بنمایید، که پروتز اشکی به سینه های‌تان شکلی طبیعی تر خواهد بخشید. به حالتی که با ساختار کلی بدن‌ تان هماهنگی دارد.

حال در مقایسه پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ از نظر موقعیت قرارگیری به نمونه دوم یعنی انواعِ گرد می رسیم. امکانِ استفاده از آنها در نقاط مختلف سینه وجود دارد! چرا که نسبت به نمونه های اشکی دارای انعطاف بیشتری می باشد.

حال پزشک بنا بر جوانبی چون؛ نیازِ زیبایی فرد مراجعه کننده، نوع لباس او و یا سلایق شخصی محلِ قرارگیری پروتز و نوع آن را مشخص خواهد نمود. پس در این رابطه حتما با پزشک متخصص به خوبی مشورت نموده و آنچه را که در ذهن خود می پرورید، را عنوان کنید.

بیشتر بخوانید

از نظر برش پروتز اشکی بهتر است یا نمونه های گرد!

به لحاظ برش برای قرار دادن یکی از این دو پروتز برخی از تفاوت ها به چشم می خورد. برای آنکه نمونه های اشکی شکل و شمایلی چون قطره اشک داشته و مطابق با فرم سینه ها طراحی شده اند، برش ها هم کمی متفاوت خواهد بود. به حالتی که در فرآیند ایجاد برش می باید با شکل و ابعاد سینه فرد مطابقت داشته باشد.

حال در بیان اینکه پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ باید بگوییم؛ بنا بر شکل دایره ای و کروی پروتز گرد، برش هایی محدود وجود خواهد داشت. بنابر این ویژگی که در دل انواع گرد نهفته است، شما با توجه به ترجیحات و علاقه شخصی خود امکان انتخاب محدودی را دارید.

از نظر بُرش پروتز اشکی بهتر است یا نمونه های گرد!

انتخاب میان پروتز اشکی یا گرد!

حال ما در این قسمت از مطلب خود در کلینیک کازمدیک پروتز باید به شما بگوییم؛ در کل انتخاب میان این دو پروتز به خود شما بستگی دارد. البته مسئله زیبا شناسی هم در این امر دخیل خواهد بود! ولی ما در این بخش به چند نکته اشاره خواهیم کرد، که شاید کمک حال‌تان باشد.

در بررسی این مسئله که پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ چنانکه شما دارای سینه هایی بزرگ هستید، استفاده از نمونه های اشکی پیشنهاد نمی شود. ولی اگر که سینه هایی کوچک دارید، استفاده از مدل اشکی برای ظاهری طبیعی تر بخشیدن به بدن بهترین گزینه خواهد بود.

حال اگر که قصد شما رفع ناهنجاری قفسه سینه‌ تان می باشد، گرد را توصیه می کنیم. به هرحال انتخاب پروتز اشکی یا گرد تا حد بسیاری به خود بیمار وابسته است. شما می توانید، برای انتخاب هرچه مناسب تر و جواب به اینکه پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ به نکات زیر هم توجه داشته باشید؛

-پروتز براساس سن انتخاب می شود.

-خاصیت ارتجاعی پوست زیباجو باید بررسی شود.

-شرایط سلامت عمومی فرد مورد نظر توسط پزشک چک می شود.

-شما باید میزان بودجه خود را در انتخاب یکی از این دو پروتز مشخص کنید.

-در اینکه پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ ظاهر خود را بعد از عمل جراحی تجسم کنید.

-همچنین پیش از هرگونه اقدامی به پزشک خود بگویید، که آیا تجربه انجام پروتز سینه را داشته اید و یا خیر!

اینها برخی از نکاتی بود، که باید قبل از انجام عمل زیبایی بدان ها پاسخ داده شود. البته پزشک از شما سوالات دیگری هم خواهد پرسید، پس بدان ها به دقت پاسخ بدهید‌.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود در کلینیک کازمدیک پروتز به بررسی این موضوع که پروتز اشکی بهتر است یا گرد؟ پرداختیم.

همانطور که خواندید، این دو را به لحاظ زیبایی، موقعیت قرارگیری و برش هم بررسی نمودیم. حال نکاتی را هم عنوان کردیم، که شاید در مسیر انتخاب یکی از این دو کمک حال‌ تان باشد.

در کل اگر که شما به دنبال داشتن سینه های طبیعی هستید، مدل اشکی را انتخاب کنید. در غیر این صورت و برای حالت بخشیدن بیشتر به سینه ها انواع گرد بهترین گزینه خواهد بود.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *