Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

پروتز چشم بدون تخلیه

چکیده محتوا

پروتز چشم بدون تخلیه

آیا تا به حال در باب پروتز چشم بدون تخلیه چیزی شنیده‌اید یا اینکه چیدمان این واژگان در کنار هم، برایتان گنگ و مبهم است؟ این امر انکار ناپذیر است که هر شخص با چشمانی غیر بینا، در طول زندگی با چالش‌های متعددی دست و پنجه نرم نکند.

البته این شرایط در صورت داشتن چشمانی کوچکتر و بدخیم بدون امکان دید، شرایط ظاهری فرد را نیز دستخوش تغییراتی منفی خواهد ساخت. شرایط ظاهری چشم و همینطور واکنشی که اطرافیان نسبت به این شرایط دارند، مشقت‌ بارترین وضعیت روانی منفی است که، فرد باید بر آن غلبه نماید.

اما جای تشویش نیست چراکه این پروتز یا همان اسکلرال شل این قدرت را در اختیار دارند تا، به میزان قابل توجهی به رایج‌ ترین چالش‌ های سر راهتان، غلبه نمایید.

عملکرد پروتز چشم بدون تخلیه

اما تعاریف ما در قسمت فوقانی در باب پروتز چشم بدون تخلیه به کمک ارائه اطلاعات در مورد نوع کارکرد آن تکامل خواهد یافت. این مورد را مدنظر قرار بدهید که، به چه صورت یک لنز تماسی می‌تواند، سطح کره چشم شما را بپوشاند؟

پروتز چشم مصنوعی بدون تخلیه هم کاملاً مشابه با چنين شرایطی عمل خواهند نمود‌. پروتز مورد اشاره همچون پوسته‌ای نازک و اکریلیک بوده که به سهولت، چشم فرد نابینا را پوشش می‌دهد.

تمام این پروتز‌ها بعد از طی نمودن امکان سفارشی سازی، به صورت دستی رنگ‌آمیزی خواهند گشت تا ذره‌ای حالت مصنوعی به خود نگیرد.

عملکرد پروتز چشم بدون تخلیه

مزیت‌های استفاده‌ از پروتز چشم بدون تخلیه

آن دسته از افرادی که قرار است به سبب استفاده از پروتز چشم بدون نیاز به تخلیه اقدام کنند، پیش از هر اقدام دیگری، می‌بایست در باب فواید این پروسه اطلاعات جامعی کسب نمایند و بعد از آن به تصمیمشان قطعیت ببخشند. البته ما در این قسمت تنها به شرح ۵ مزیت برجسته در پیِ انجام آن خواهیم پرداخت:

1-در ایجاد تقارن، ذره‌ای نقص به خرج نخواهد داد

در گام ابتدایی و به سبب برشمردن فواید متعدد استفاده از پروتز چشم بدون تخلیه به برجسته‌ترین مورد ممکن یعنی، ایجاد تقارن تحسین برانگیز در ناحیه پلک هاست. افرادی که تصمیمشان را برای تهیه این پروتز قطعیت می‌بخشند.

پوششی جذاب و طبیعی به سبب پوشاندن چشم مصنوعی برخواهید داشت‌. شاید از این مورد بی‌اطلاع باشید که، این پروتز به سبب مزیت‌هایی که در خود گنجانده، این قدرت دا داراست که مضاعف‌ بر ایجاد تقارن در ناحيه پلک‌ها، افتادگی آن‌ ها را نیز کاملاً بهبود ببخشد.

2-متقارن جلوه دادن چشم‌ها

در مورد دیگر و به منظور معرفی مزیت‌ های بکارگیری پروتز چشم بدون تخلیه می‌توان به حاکمیت تقارن کافی، در میان هر دو چشم اشاره نمود. کافیست تا فرد، بعد از جای دادن پروتز، اندکی صبوری به خرج بدهد تا، متوجه ایجاد تقارن در اندازه هر ۲ چشمتان گردد. تحریک کننده نیست

شاید از این باب نگران باشید که، این پروتز به سبب تحریک ناحیه نصب، سبب بروز عوارض متعددی گردد. این در حالیست که، حتی کوچکترین شکایتی، از بروز آلرژی و یا تحریک از سوی این اندام مصنوعی از طریق افراد متعدد، در دست نیست.

وابسته به فوایدی که تا به اینجای این مبحث در باب فواید پروتز چشم بدون تخلیه خدمتتان ارائه نمودیم، چنانچه تصمیم به خرید دارید ولی در رابطه با بسیاری از موارد دیگر چون نوع برآورد هزینه دچار ابهام هستید، با کلینیک کازمادیک‌ پروتز تماس حاصل نمایید، مشاوران این مجموعه‌ در اسرع وقت برای پاسخگویی به سؤالات شما به صورت رایگان آماده هستند.

3-کاهش مدت زمان عمل و کاهش عوارض عمل

کاهش بعد زمانی اختصاص یافته به منظور انجام عمل تا نائل گشتن به نتیجه مطلوب، یکی دیگر از فوایدیست که افراد برخوردار از پروتز چشم بدون تخلیه آن را تجربه می‌نمایند. زمانی که فرد نیازمند انجام عمل تخلیه چشم باشد، می‌بایست بعد زمانی مدیدتری اتاق عمل سپری نماید.

همانطور که می‌دانید تمامی عمل‌ها به ویژه، انجام تخلیه چشم، به سبب به طول انجامیدن، عوارض متعددی را نیز با خود به دنبال خواهند داشت‌ این در حالی است که عمل‌های بدون نیاز به تخلیه، به سبب بعد زمانی کوتاه کمترین عارضه‌ای را برای فرد به بار خواهد آورد‌.

4-کاهش مشکل در زمان باز و بسته کردن چشم

در آخرین مورد به سبب برشمردن مزیت‌های تحسین‌ برانگیز پروتز چشم بدون تخلیه از کاهش و یا عدم بروز کوچکترین عارضه‌ای در زمان باز وبسته کردن چشم، سخن به میان می‌آوریم.

این مورد را مدنظر قرار بدهید که، سطح این قبیل از پروتزها کاملا مسطح است به همین سبب، فرد زمانی‌که تصمیم دارد، چشم‌هایش را باز و بسته نماید، متوجه بروز مشکل خاصی نخواهد گشت‌.

به شدت توصیه می‌ ورزیم، برای کاهش و یا ممانعت از بروز هر عارضه‌ای بعد از دریافت پروتز چشم بدون تخلیه آن را، از یک کلینیک صاحب اعتبار و البته مطرح در سطح کشور تهیه فرمایید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره طریقه گذاشتن پروتز چشم با کارشناسان ما در ارتباط باشید

چگونه پروتز چشم بدون تخلیه توسط بیمار استفاده خواهد شد؟

استفاده صحیح از پروتز چشم بدون تخلیه شما را زیاد به مشقت نخواهد انداخت‌ زیرا؛ روشی همانند بکارگیری لنزهای تماسی چشم را خواهد پیمود که، گروه کثیری از افراد جامعه، با تکیه‌بر دلایل متعددی از آن‌ ها سود می‌برند.

به همین سبب است که، پروسه ساخت، طراحی، نصب و همینطور بکارگیری آن، با سهولت بیشتری در قیاس با انواع پروتزیست که، بعد از تخلیه گشتن چشم جای داده می‌شود، همراه است.

آری! پروتز چشم بدون تخلیه به صورت کاملا سفارشی و همینطور با مدنظر قرار دادن ویژگی‌ های حاکم در چشم بیمار تولید و رنگ‌ آمیزی خواهد گشت. طبیعی‌ ترین شرایط حاکم در این قبیل از پروتز، بیشترین میزان از تقارن با چشم سالم را به جریان خواهد انداخت.

به همین‌ سبب کافیست تا، در چند جلسه، تحت بررسی و مشاوره پزشک و همینطور پروتزیست‌ ها مراکز تخصصی پروتز قرار بگیرید تا، پروتز مورد انتظارتان مطابق با شرایط حال حاضر به عبارت دیگر به صورت شخصی‌ سازی، روند ساخت و آماده‌ سازی را بپیماید.

این روند به واسطه‌ ی یک قالب‌گیری صد درصد سفارشی، با هدف تدارک یک پوسته مناسب و مصنوعی که از لحاظ اناتومیک بسیار بسیار راحت است، پیش خواهد رفت.

 

مراقبت از پروتز چشم بدون تخلیه

زمانی اجرای پروسه‌ درمانی جایگذاری پروتز چشم بدون نیاز به تخلیه به نتایج خوبی اطلاق خواهد گشت که، مضاعف‌بر دریافت خدمات از یک پروتزیست قهار در این حوزه، فرد مراقبت‌های لازم و ضروری را نیز اعمال سازد.

چشم پزشک به منظورِ مدیریت نمودن و در جریان انداختنِ شرایط ویژه و مطلوب برای هر یک از بیماران آموزش کافی و لازم را دریافت نموده و بیماران را در شرایطی قرار می‌دهد که، از بعد زمانی اختصاص یافته برای قرارگیری پروتز چشم بدون تخلیه، درون چشم تا میزان قابل توجهی بکاهند.

مراجعه کنندگان در قالب فردی با تکیه‌بر برنامه قرار‌گیریِ پروتز چشم سفارشی به منظورِ همسو گشتن با پروتز نو و همینطور یک برنامه درمانی تخصصی که با هدف بهبود و ارتقا سلامت آینده هر فرد طراحی گشته، مدنظر قرار داده خواهد شد. مراقبت‌های بعد از جایگذاری پروتز یکی از موارد مهم و کلیدی در طی این برنامه است.

قیمت پروتز چشم بدون تخلیه

حتی اگر زوایای متعددی از معقوله پروتز چشم بدون تخلیه مورد توجه قرار گیرد، میزان برآورد قیمت و یا هزینه نهایی در آن ابهام اصلی ذهن هر مراجعه‌کننده‌ای خواهد بود. البته‌که این هزینه ثابت نبوده و وابسته به عوامل متعددی برای هر فرد روند متفاوتی را می‌پیماید که به شرح زیر می‌باشند:

-میزان تخصص حاکم در مرکز پروتز چشمی منتخبتان

-کیفیت تحسین‌برانگیز و به دور از مصنوعیت پروتز

-سطح تجربه، تبحر و مهارت و پزشک مرتبط

کلام پایانی

همانطور که بیان داشتیم، پروتز چشم بدون تخلیه برای گروهی از اشخاص، گزینه مطلوبی محسوب می‌شود که، با‌تکیه‌ بر دلایل‌ متعددی با آسیب‌ های متعددی در ناحیه چشم خود دست‌و پنجه نرم خواهند کرد.

به این مورد توجه داشته باشید که، برای جایگذاری پروتز‌ها کمترین نیازی به انجام جراحی تخلیه چشم نخواهد بود. به همین سبب میزان قیمت‌گذاری در این پروسه در قیاس با نیازمندی به تخلیه چشم، روندِ کندتری را پیموده و فرد را متحمل پرداخت اندک‌تری خواهد نمود.

البته در کنارِ میزان قیمت‌گذاری بصرفه، دریافت خدمات مطلوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زمانی انتظارات شما در این حوزه و وابسته به این پروسه به نتایجِ مطلوبی اطلاق خواهد گشت که، پروتزیست شما روند فعالیت خود را با تکیه‌بر بروزترین تجهیزات لازم و ممکن و همینطور تجربه، تبحر و در عین حال دانش روز پیش ببرد.

جای خرسندیست می‌‌توانیم در پایان این مقاله به شما این نوید را بدهیم که، کلینیک کازمادیک پروتز به عنوان مجموعه‌ای صاحب نام و اعتبار در سطح کشور، پایان جستجوی شما برای دریافت یک پروتز چشم عاری از نیاز به تخلیه بشمار می‌رود.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *