Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

همه چیز درباره بریس بوستون

چکیده محتوا

همه چیز درباره بریس بوستون

بریس بوستون نوعی کمربند طبی است، که در درمان انحرافات نخاعی نظیر اسکولیز استفاده می شود. این محصول عالی با این که شباهت بسیاری با بریس میلواکی دارد، اما جنس و نوع قرارگیری آن بر روی بدن متفاوت است.

با بهره گیری از این محصول باکیفیت، سطح ایمنی و سلامت خود را ارتقاء دهید. این نوع کمربند ها به علت برشی که در ناحیه سینه دارد، برای درمان انحراف های موجود در قفسه سینه نیز مناسب هستند.

در ادامه مبحث درباره این محصول باکیفیت و نحوه بستن آن صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

بریس بوستون چیست؟

بریس بوستون یک نوع کمربند طبی است، که به منظور پشتیبانی و تثبیت ناحیه کمر و شکم استفاده می ‌شود. این کمربند معمولاً از موادی مانند پلی پروپیلن ساخته می شود و دارای پد های قابل تنظیم هستند.

این دسته از کمربند های طبی به عنوان یک کمربند فشرده عمل می ‌کنند. با قرار گرفتن در ناحیه کمر و شکم، فشار و تنش مناسبی را به این ناحیه اعمال می ‌کنند. این محصول به پشتیبانی و استحکام بیشتر ستون مهره ها می آید و در کاهش درد و عدم راحتی ناحیه کمر و شکم موثر هستند.

بریس بوستون برای درمان انحراف های نخاعی نیز مناسب است. انحراف نخاعی از بدترین و غیر قابل ترین مشکلات جسمانی است، که حرکات شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در این عارضه به علت تشکیل غضروف یا ترک در استخوان های کمر و ستون فقرات، نخاع فرو می رود.

این مشکل باعث درد، ناتوانی و محدودیت حرکت می شود. این کمربند، یک وسیله درمانی مناسب برای انحراف های نخاعی است. با پوشیدن آن، فشار و تنش مناسبی بر روی ناحیه کمر و شکم اعمال می گردد.

این محصول طبی به دلیل جنس نرم و انعطاف پذیر خود، قابل استفاده در زیر لباس است. در بافت و ساختار این محصول هیچ نشانه ای از آهن یا متریال فلزی دیده نمی شود. به همین خاطر هیچ محدودیتی در حرکت افراد به وجود نمی آورند.

بریس بوستون به تنظیم و تثبیت استحکام استخوان های کمر و ستون فقرات کمک می کند و از حرکت های غیرطبیعی نخاع جلوگیری می نماید. با این حال، برای استفاده از این محصول جهت درمان انحراف های نخاعی، بهتر است با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

مزایای استفاده از بریس بوستون در بهبود و کنترل مشکلات نخاعی

بریس بوستون، تجهیزی کاربردی برای درمان بیماری های نخاعی است. این مشکل، آسیب سختی به سیستم عصبی، اسکلتی و حرکتی شخص وارد می کند. راه های بسیاری برای درمان و کنترل بیماری های نخاعی وجود دارد.

استفاده از کمربند های طبی در مدل بریس، فرصتی برای فرار از بند این بیماری است. این دوره درمانی هیچ عارضه ی دارویی برای متقاضیان به دنبال ندارد. اگر به دنبال راهی بی خطر برای کنار گذاشتن دارو و جراحی هستید، این محصول طبی بهترین گزینه است. استفاده از این کمربند فواید بسیاری برای متقاضی درمان دارد. از مزایای اصلی این محصول می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

  • پشتیبانی و استحکام: این کمربند با قرار دادن فشار و تنش مناسب بر روی ناحیه کمر و شکم، به پشتیبانی و استحکام بیشتر در این ناحیه کمک می ‌کند. این کمربند به تنظیم و تثبیت استحکام استخوان‌ های کمر و ستون فقرات کمک می کند. همچنین جلوی حرکت های اضافی را نیز می گیرد.
  • کاهش درد و عدم راحتی: استفاده از بریس بوستون به کاهش درد و عدم راحتی مرتبط با مشکلات نخاعی کمک می کند. با قرار دادن فشار مناسب بر روی ناحیه کمر و شکم، به تسکین درد های کمری و شکمی بپردازید.
  • بهبود قابلیت حرکت: در برخی موارد، این محصول نقش به سزایی در بهبود قابلیت حرکت و عملکرد فیزیکی مهره ها دارد. با پشتیبانی و تثبیت مناسب از ناحیه کمر، حرکات بدن به صورت طبیعی انجام می شود.
  • افزایش راحتی و رضایت: استفاده از این محصول طبی به افزایش راحتی و رضایت بیماران کمک خواهد کرد. با داشتن یک پشتیبان معتبر و مناسب در ناحیه کمر و شکم، بیماران احساس آرامش و اطمینان بیشتری دارند.

قبل از استفاده از بریس بوستون، با پزشک مختصص در این زمینه مشورت کنید. آنها می ‌توانند بر اساس شرایط شما و نوع مشکل نخاعی، به شما راهنمایی کنند و توصیه ‌های لازم را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: علت در رفتگی کشکک زانو چیست و چگونه درمان میشود؟

بریس بوستون مناسب چه افرادی است؟

بریس بوستون، یکی از شیوه های پرطرفدار جهت کنترل و بهبود مشکلات نخاعی، اسکلتی و عضلانی است. این محصول طبی سازگاری بالایی با ارگونومی بدن انسان دارد. با بهره گیری از این تجهیز، وضعیت ستون مهره ها در حالتی استاندارد قرار می گیرد.

مشکلات نخاعی به بدترین شکل ممکن، سلامت شما را تهدید می کنند. اگر نسبت به رفع آن ها بی تفاوت باشید، در آینده حتی از پس تکان دادن دست یا پایتان بر نمی آیید. همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد، برای رهایی از این مشکل، تنها راه پیش روس شنا عمل های جراحی نبست.

شما می توانید با کمک از بریس بوستون پا در مسیر بهبودی بگذارید. این محصول، یک نوع کمربند پزشکی است، که کمر، پشت و سینه شما را پوشش می دهد. موارد زیر تاثیرات این کمربند را بر بیماری های مختلف نشان می دهد؛

  • افراد با انحراف های نخاعی: این محصول در درمان انحراف های نخاعی مفید است. انحراف نخاعی باعث فرو رفتن نخاع و تحریک آن می‌ شود. استفاده از کمربند طبی در مدل بوستون می ‌تواند به تنظیم و تثبیت استحکام استخوان های کمر و ستون فقرات کمک کند.
  • افراد با درد و عدم راحتی ناحیه کمر و شکم: اگر شما با درد و عدم راحتی ناحیه کمر و شکم مواجه هستید، استفاده از بریس به کاهش این علائم کمک می کند. با قرار دادن فشار مناسب بر ناحیه درد، علائم آن تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.
  • افراد با مشکلات نخاعی دیگر: بریس بوستون برای افرادی که با مشکلات نخاعی مانند؛ اسکولیوز، ضعف عضلات کمر یا شکمی مواجه هستند، بسیار مفید است. این کمربند به حفظ و پشتیبانی از عضلات و استحکام آن ها می پردازد.
  • و…

اگر موارد فوق شامل احوالات شما نیز می شود، با اجازه پزشک خود، نسبت به خرید این محصول طبی اقدام کنید. کمربند بوستون برخلاف بریس میلواکی، بسیار نرم و راحت است.

بریس بوستون مناسب چه افرادی است؟

 

 

چگونگی بستن بریس بوستون

طریقه بستن برس بوستون در کاهش درد های نخاعی و بهبود وضعیت شما موثر است. مشکلات جسمی، سخت و عذاب آور است. به نظر شما آسیب های نخاعی چه بلایی بر سر فرد می آورد؟ این مشکل هر چند کوچک باشد، اما با درد و تنش فراوان همراه است.

افراد کمی تاب و تحمل درد های نخاعی را دارند. افراد برای رهایی از این مشکل حاضر به رفتن زیر تیغ جراحی نیز هستند. جراحی تنها راه حل برای بهبود وضعیت شما از انحراف اسکولیز نیست، بلکه تجهیزاتی مثل؛ بریس بوستون نیز به کمک شما می آید.

این نوع از تجهیزات ایمنی، حرکت ستون مهره را کنترل می کند‌. برای این که این محصول شما را در مسیر بهبودی قرار دهد، بایستی طریقه بستن آن را بیاموزید. برای بستن کمربند بوستون به درستی، مراحل زیر را دنبال کنید؛

  • قرار دادن کمربند در ناحیه کمر و شکم: قرار دادن محصول در ناحیه کمر و شکم شروعی است، که باید به درستی انجام شود. قسمت قفل ‌ها (قفل‌ های ولکرو) باید در ناحیه پشتی و قسمت الاستیکی آن در ناحیه شکم قرار گیرد.
  • تنظیم کمربند: با کمک قفل ‌ها، بریس را به اندازه مناسب برای خود تنظیم کنید. قفل‌ها قابل تنظیم هستند. با باز و بسته کردن قفل ها اندازه کمربند تغییر می کند.
  • بررسی راحتی و قابلیت حرکت: پس از بستن بریس بوستون، بررسی کنید که آیا راحتی و قابلیت حرکت شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر. کمربند باید به شما اجازه دهد، به طور طبیعی حرکت کنید.

اگر محصول باعث تنگی و تهوع شما شود، سایز آن را تغییر دهید، یا با پزشک متخصص خود مشورت کنید. به خاطر داشته باشید که هر بریس بوستون دارای راهنمایی‌ های خاصی برای بستن و تنظیم می باشد. طبق دستورالعمل‌ های تامین کننده برای بستن کمربند پیش روید.

سخن پایانی

بریس بوستون، محصولی ایده آل برای بیماران نخاعی است، که با تثبیت وضعیت ستون مهره ها بر ایمنی و سلامت شما می افزاید. اگر به دنبال مشاوری مجرب برای کنترل این بیماری هستید، به کلینیک کازمدیک پروتز مراجعه کنید. این مجموعه در فضای مجازی نیز فعال است. کارشناسان ما علاوه بر پذیرش خدمات پروتز، به عنوان مشاور نیز در کنار مردم قرار می گیرند.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *