Search
Close this search box.
  • مرکز تخصصی پروتز خیام

    انواع خدمات پروتز را از ما بخواهید. دکتر فاطمه خیری با سالها تجربه و تخصص به ارائه بهترین خدمات پروتز می پردازد.

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا؛ پروتز های سیلیکونی و عملکردی

چکیده محتوا

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا؛ پروتز های سیلیکونی و عملکردی

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا در جهت بهبود و حفظ سلامت عمومی افراد به کار گرفته می شوند. این سری از پروتز ها، عیوب فیزیکی فرد را پوشش می دهند. همچنین وضعیت ایستادن او را تثبیت می کنند.

با بهره وری از این محصول، آنان همانند سایر افراد می توانند از عهده انجام کار های خود بر آیند. پا مهم ترین عضو در بدن است، که در حفظ تعادل او نقش به سزایی دارد. پروتز هایی که برای پا و انگشتان آن طراحی شده است، متنوع و متفاوت هستند.

در ادامه به معرفی انواع پروتز انگشت پا می پردازیم، با ما همراه شوید.

ویژگی های انواع پروتز انگشت پا

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا، به شکلی نقص های فیزیکی فرد را پوشش خواهند داد. پروتز انگشت پا، وسیله ای پزشکی است، که برای محافظت و حمایت از انگشت پا استفاده می‌ شود. این محصول از جنس سلیکون است، تا متقاضی در طول بهره برداری از آن راحت باشد. در زیر ویژگی های بارز این محصول را شرح می دهیم؛

  • انعطاف ‌پذیری: سیلیکون یک ماده انعطاف ‌پذیر است، که به خوبی با شکل و حرکت انگشت سازگار می گردد.
  • نرمی: سیلیکون به دلیل نرمی خود، باعث ایجاد راحتی و آسایش در حین استفاده از پروتز می ‌شود و تبدیل شدن به یک بارانداز ناخنی را بهبود می ‌بخشد.
  • مقاومت در برابر آب:انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا پروتز انگشت پا در معرض آب و عوامل فرسایش آسیب نمی بیند. این ویژگی برای افرادی که به طور مداوم در تماس با آب هستند، مانند؛ ورزشکاران شنا، بسیار مفید است.
  • قابلیت پذیرش فشار: سیلیکون فشار و ضربه را به خوبی جذب می کند و از ایجاد آسیب و درد در انگشت پا جلوگیری می نماید. این قابلیت به خصوص برای افرادی که در ورزش‌ هایی قدرتی فعال هستند، حائز اهمیت و مهم است.

با توجه به این ویژگی ‌ها، استفاده از انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا به تسهیل حرکت و استقامت انگشت پا، کاهش درد و تنگی در منطقه مورد نظر و بهبود کیفیت زندگی بیماران کمک خواهد کرد.

پروتز سلیکونی کربنی انگشت پا

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا، خاص و منحصر به فرد هستند. مشکلات افراد قطع عضو همانند یکدیگر نیست‌. برخی از آن ها به علت تصادف یا مشکلات مادرزادی انگشتان خود را از دست داده اند و گروهی دیگر کاملا مچ پا ندارند.

برای رفع مشکلات ساختاری در قسمت پا از پروتز های مخصوصی استفاده می شود. این محصول مدل های مختلفی دارد. پروتز سلیکونی کربنی انگشت پا، بهترین نوع آن در بازار است. این سری از پروتز ها از سلیکون و کربن ساخته شده اند، تا جبران برای قطع عضو انگشتان باشد.

این سری از تجهیزات پزشکی به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، جزء پروتز های پرکار برد در حوزه پروتز سازی هستند. انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا، ایمنی و سلامت متقاضی را به شکلی تأمین خواهند کرد. در زیر برخی از ویژگی‌ های بارز پروتز سلیکونی کربنی انگشت پا را شرح می دهیم؛

  • جنس: همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد، این محصول از جنس سیلیکون و کربن است. سیلیکون به عنوان ماده اصلی پروتز جهت ایجاد نرمی، انعطاف ‌پذیری و شباهت به بافت طبیعی انسان استفاده می ‌شود. کربن نیز برای افزایش استحکام و سختی پروتز به کار می ‌رود.
  • طراحی و شکل ‌دهی: انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا در جنس سلیکونی کربنی متناسب با شکل و اندازه قطع عضو انگشت پا هستند. طراحی صحیح و دقیق از نظر اندازه، شکل و استحکام پروتز، به فرد کمک می‌ کند، تا در طی انجام امور مختلف راحت باشد.
  • وزن: این محصول به دلیل استفاده از مواد سبک مانند؛ سیلیکون، وزن سبکی دارد. این قابلیت، تنش ها را کاهش می دهد و از بروز آسیب در روز و انجام فعالیت های ورزشی جلوگیری می نماید.

انواع پروتز قطع عضو انگشتان پا، کارآمد و مفید هستند. در عصر حاضر با وجود تکنولوژی های نوینی مثل؛ پروتز های سیلیکونی، افراد قطع عضو از نظر جسمانی برابر با افراد سالم می باشند.

محصول پیشنهادی: پروتز پا

پروتز سلیکونی کربنی انگشت پا

پروتز های فیلر انگشت پا

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا، راه حلی نوین برای رفع کاستی های فیزیکی افراد قطع عضو است. پروتز های فیلر انگشت پا، یک نوع پروتز ساخته شده از مواد فیلر می باشد، که برای افزایش حجم و شکل انگشت پا استفاده می ‌شود.

این نوع پروتز برای افرادی که از کمبود حجم در انگشت پا رنج می‌ برند، یا به دلیل علل زیبایی‌ شناسی تغییراتی در شکل انگشت پا نیاز دارند، گزینه مناسبی خواهد بود. از مشخصات بارز آن عبارتند؛

  • جنس: این محصول از مواد فیلر نظیر؛ اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) ساخته می ‌شود. این ماده به دلیل خاصیت حفظ آب و افزایش حجم، برای ایجاد حجم و شکل مطلوب در انگشت پا مناسب می باشد.
  • طراحی و شکل ‌دهی: انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا نوع فیلر، به شکل معجزه آسایی نقوص ساختاری پای فرد را پوشش می دهد. در طراحی پروتز به شکل طبیعی انگشت پا توجه کنید، تا نتیجه باب میل شما باشد.‌
  • نتایج طولانی مدت: این سری از پروتز ها، نتایج قابل توجهی در کوتاه مدت ایجاد می ‌کنند، ولی این نتایج معمولاً موقتی اند و تا چند ماه دوام می ‌آورد. برای حفظ نتایج بیشتر نیاز به تزریق مجدد فیلر است.
  • عدم نیاز به جراحی: عدم نیاز به جراحی، یکی از مزیت ‌های پروتز های فیلر انگشت پا است. این نوع پروتز توسط پزشک زیبایی یا تکنسین مجرب با تزریق ماده فیلر انجام می‌ شود و هیچ نیازی به برش و جراحی ندارد.

پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا در جهت حفظ سلامت عمومی فرد انجام می شود. این محصول، ظاهر طبیعی پا های شما را بازسازی می کند و حجم مشخصی به عضو آسیب دیده می بخشد.

پروتز های فیلر انگشت پا

پروتز های زیبایی انگشت پا

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا، یکی از مهم ترین دستاورد های پزشکی در این چند دهه اخیر است. پروتز های زیبایی انگشت پا از مواد مختلفی ساخته شده اند. این محصول در جهت برای بهبود ظاهر و شکل انگشتان پا به کار می رود.

این نوع پروتز برای افرادی که از عیوب ظاهری در ناحیه انگشت پا رنج می ‌برند، مناسب خواهد بود. پروتز زیبایی انگشت پا، 70 درصد شبیه به اندام طبیعی انسان است و حتی در برخی مواقع تفاوت های آن دیده نشود. برخی از تفاوت های آن با نمونه های مشابه بازار عبارتند از؛

  • جنس: انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا، به کار برده می شوند. پروتز های زیبایی از مواد مختلفی همچون؛ پلاستیک، سیلیکون، کامپوزیت و… تولید می گردند. جنس پروتز به میزان تاثیر گذاری روی ظاهر و شکل انگشت پا و همچنین راحتی کاربر در تمام روز متفاوت است.
  • راحتی استفاده: این محصول باید به طور کامل با پا منطبق گردد و همچنین برای فرد قابل استفاده و راحت باشد.
  • تناسب با استفاده روزمره: پروتز های زیبایی انگشت پا باید برای استفاده روزمره و فعالیت‌ های روزانه مناسب باشند. انعطاف‌ پذیری، استحکام و ضد آب بودن سه خصوصیت مهم این محصول است.
  • نتایج طولانی مدت: پروتز های زیبایی انگشت پا، نتایج مطلوبی برای متقاضی درمان به دنبال دارد. این محصول نیاز به تعویض یا تعدیل دوره ‌ای دارد. برای حفظ نتایج بیشتر باید به طراحی دوباره آن بپردازید.

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا موثر هستند. آن ها ساختار عضو آسیب دیده را پوشش می دهند. همچنین وضعیت فرد را در وضعیت های مختلف به خصوص ایستاده تثبیت می کنند.

 

پروتز های زیبایی انگشت پا

سخن پایانی

انواع پروتز برای قطع عضو در انگشتان پا برای گروه‌ های مختلف سنی تولید می گردد. با وجود این محصول افراد قطع عضو هیچ فرقی با افراد معمولی ندارند. این محصول به آن ها کمک می کند، تا راه حلی برای رفع مشکلات جسمانی خود بیابد.

جهت خرید انواع پروتز انگشت پا به کلینیک کازمدیک مراجعه نمایید. در این مجموعه می توانید سوالات خود را مستقیما از کارشناسان تولید بپرسید.

تازه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *